Smedsrud Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Razer har oppdatert kraftpakken av en bærbare maskin.– Dette er verdens tynneste spillbærbare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nice... Den lille skjermen der nede er sikkert flott for Windows 8. Utførelsen på denne maskinen er flottere og bedre enn noe som helst levert av fruktfirmaet... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kunne tenkt meg Blade utgaven...men disse kommer sikkert ikke til Norge? Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skjønner ikke hvorfor de bruker 3d-rendere til å vise fram denne maskinen.. ?? Hvorfor ikke heller bilder av maskinen i virkeligheten?? 3 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Samme kritikkpunkter på denne som det var for forgjengeren. Prisen står ikke i forhold til den faktiske spillytelsen. Denne er ikke beregnet på ivrige dataspillere egentlig, men på design- og gadget-geeks, som prioriterer spillytelse lavere enn andre ting. Endret 3. juni 2013 av thomit 5 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) FOR DYR! Clevo kommer med en 13" i juli/august med haswell og nvidia GTX765M og BAKBELYST TASTATUR, hurra det er sjeldent på clevo utenom P serien! Blir spennende å se om design/størrelse blir bra allers. Modellnavnet ryktes å være W230ST. Og prisen blir sikkert "fornuftig" med tanke på at det er en clevo maskin. Endret 3. juni 2013 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 FOR DYR! Så du tror at f.eks. apekatter vil like denne bedre? 3 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Samme kritikkpunkter på denne som det var for forgjengeren. Prisen står ikke i forhold til den faktiske spillytelsen. Denne er ikke beregnet på ivrige dataspillere egentlig, men på design- og gadget-geeks, som prioriterer spillytelse lavere enn andre ting. FOR DYR! Clevo kommer med en 13" i juli/august med haswell og nvidia GTX765M og BAKBELYST TASTATUR, hurra det er sjeldent på clevo utenom P serien! Blir spennende å se om design/størrelse blir bra allers. Modellnavnet ryktes å være W230ST. Og prisen blir sikkert "fornuftig" med tanke på at det er en clevo maskin. Du betaler for "slangene" på baksiden... Endret 3. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er det bekreftet at 14tommeren kommer til Norge og i så fall når ?? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er det bekreftet at 14tommeren kommer til Norge og i så fall når ?? Nope, kun til USA og Canada... CEO i Razer har sagt at målet er å tilby dem flere steder, men at de har mer enn nok med å produsere nok til nordamerika "We're great at design, but we?re probably not very good at operations and we?re working on that," Kilde: the verge (http://www.theverge.com/2013/6/1/4384738/razer-blade-hp-dell-innovation-apple-min-liang-tan) 1 Lenke til kommentar
nicolai olsen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 FOR DYR!Clevo kommer med en 13" i juli/august med haswell og nvidia GTX765M og BAKBELYST TASTATUR, hurra det er sjeldent på clevo utenom P serien! Blir spennende å se om design/størrelse blir bra allers. Modellnavnet ryktes å være W230ST. Og prisen blir sikkert "fornuftig" med tanke på at det er en clevo maskin. må vel først av alt si at jeg er ingen ekspert på clevo pc'r, men det virker som at mange av pc'ene dems er så og si like som multicom sine pc'r. vis dem da er det så vil jo det også si at noen av dem da allerede har kommet på multicom sine sider. som feks denne pc'n http://www.multicom.no/Xishan-W370S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-750GBe-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c/p10624650 den er iallefall nokså mye billigere en razer sine pc'r, og virker minst like gode. kanskje bare nokså tjukke i forhold, men da er det jo også de andre pc'ene dem har som kanskje ikke er laget like mye for gaming, men som fortsatt funker nokså godt for det. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 og hvordan blir støyen med denne mon tro? disse bærbare bråker noe inni helvete kjører du et program som krever litt. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Köper folk faktist bärbara från Razer? Mitt intryck från den tillverkaren är allt annat än bra, men det gäller headset och keyboard. Kanske de är bättre på pc'er? Oavsett, lite väl häftig prislapp. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bærbar til spilling? For en selvmotsigelse, den har jo ikke grafikk-KORT engang. Jeg ler, jeg kan bygge en bedre PC fra komplett som holder lenger og koster mindre, ikke kast bort penga på en "spill-bærbar". xD Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 må vel først av alt si at jeg er ingen ekspert på clevo pc'r, men det virker som at mange av pc'ene dems er så og si like som multicom sine pc'r. vis dem da er det så vil jo det også si at noen av dem da allerede har kommet på multicom sine sider. som feks denne pc'n http://www.multicom....t-p/c/p10624650 den er iallefall nokså mye billigere en razer sine pc'r, og virker minst like gode. kanskje bare nokså tjukke i forhold, men da er det jo også de andre pc'ene dem har som kanskje ikke er laget like mye for gaming, men som fortsatt funker nokså godt for det. Multicom er clevo maskiner og kun noen modeller er lansert enda. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 de hadde 660m mellom 550m og 765m... Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Virker ikke særlig praktisk for venstrehendte... Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er det vifeutblåsning jeg ser på høyre side? i såfall er det lik fail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå