Sadoneger Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg må ha Sopranos season 1 på dvd. Problemet er at alle sone 2-utgivelsene jeg har sett er i fullscreen (4:3)-format! Jeg vil selvfølgelig ha den i sin fulle widescreenform. Må jeg gå til anskaffelse av sone 1-utgaven? Det blir jo litt dyrere... Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Sjekk http://www.dv-depot.com/ De ligger i Canada, men har spesialisert seg på å selge til Europa. Har selv spart del penger på f.eks. X-Files sesonger, Aliens (alle fire filmene), etc. Du kan til og med få vist prisene i norske kroner :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ja, sesong 1 er best i R1-utgaven. DD 5.1 miks, kommentatorspor og anamorf widescreen. http://www.dvdboxoffice.com er også en *grei* plass å kjøpe dyre R1-titler. Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Takk til begge to, det blir nok en sone 1-pakke i posten snart. Jeg synes det er en stor ulempe at det ikke er tekst på denne utgaven da, de er jo ganske munnrappe iblant. Men jeg kan vel ikke få både widescreen og tekst... snufs. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Huhm? "English Captions" står det her: http://www.dvdfile.com/software/review/dvd...irstseason.html Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hehe, stemmer det. De fleste sone 1 utgaver har jo "English for the hard of hearing" tekster... BTW: har dere fått med dere det siste på Scanbox markedet? (tror det er scanbox..): Reklamer på DVD filmer... ARRRGHHH!!!! En kamerat og meg skulle se film, så kom plutselig reklame for Stenaline eller.no Jaja... Lykke Til! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 16:20, DigitalOverride skrev:Hehe, stemmer det. De fleste sone 1 utgaver har jo "English for the hard of hearing" tekster... Tror vi nøyer oss med "English for the hearing impaired" ja :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 16:20, DigitalOverride skrev:Hehe, stemmer det. De fleste sone 1 utgaver har jo "English for the hard of hearing" tekster...BTW: har dere fått med dere det siste på Scanbox markedet? (tror det er scanbox..): Reklamer på DVD filmer... ARRRGHHH!!!! En kamerat og meg skulle se film, så kom plutselig reklame for Stenaline eller.no Det er derfor de kalles Scambox eller Skambox. Send dem råtten fisk. Jeg har den første Skrik-utgaven fra Scanbox og den er _kriminell_. Måtte Scambox brenne for evig i skjærsilden. *pfhøy* Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 dvdboxoffice er jo ei knallsjappe. Omregna i norske kroner koster Sopranos-sesongene ca. 630 kroner fritt tilsendt. Så kommer selvfølgelig toll og moms på, men det blir fortsatt rimelig. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei! Ja,eg og synest det er irriterande med reklame på dvdfilmen...Og ein er no nøtt til å sjå reklamen for å få sett filmen...(om ein ikkje ripper den til dviX da..) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hehe captions for the hearing impaired er morsomt:) Bare tenk på hva man kan gjøre: Se for dere følgende scene, en kvinne skriker i smerte og redsel i det morderen forfølger henne og stikker henne gjentatte ganger i ryggen. Tekst: [Woman laughing in joy] [Laughing, having fun] morsomt:) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei! Noen som veit kor mykje den da koster i norske kroner?Er det ein seriøs nettbutikk?Kommer wat/toll porto i tillegg? : http://www.play.com/play247.asp?page=title...=R2&title=95987 Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 På den Guide-saken der må du betale toll og moms. Den kommer nemlig akkurat over NOK 200,-. Jeg handler bare plater til 15£ eller mindre fra Play247.com, det får du rett i kassa uten noe tull. De har jo en del plater til latterlig lav pris under disse bannerne sine... Forøvrig har jeg bare gode erfaringer med dem. Trekker det de skal, når de skal. Sender raskt såfremt de har platene på lager. En ting å bemerke er dette tekstproblemet... mye av det de selger er blitiske sone2-plater, og da er det ikke alltid noe tekst i hele tatt. Deres utgave av Traffic, for eksempel. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Kjøp fra DVD Box Office. De sender visstnok dvd'er som gave og faktura uten pris. Slik at hvis prisen havner på over 200,- så kan tollerne være litt i tvil og ikke kreve kopi av faktura med pris :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei borre! Hjelper ikkje meg,når ikkje dvdoffice selger den dvd plata eg har lyst på.. ;( Eg har tenkt å kjøpe The Hichhickes guide too the galaxy..:wink: Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Hm? Så med mindre toll-gutta åpner pakken med begge Sopranos-sesongene i og aner hubroer i mosen - så får jeg den rett hjem uten toll og crap fordi de har kryssa av for "gift"? Det er jo genialt! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei Sadoneger! Trur du play247.com kunne gjordt noko slikt for meg? (gift)kunne du har rekna ut prisen+porto+toll på den plata eg spurte om tidligare? (veit du kva portoen på dollar ligger på i øyeblikket? ) Er det noen reglar at når produktet koster 200nok så må ein betale toll og avgifter? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Men hvor kan jeg finne en webshop der de selger f.eks. ALLE Friends sesongene "billig" på dvd ? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei Hidden! Eg veit at play247.com betaler frakt..Men,at eg må betale toll på varer over 200,- Veit du om ei side på nettet der eg finner oppdaterte informasjon om kva kursen er til ein kvar tid?Kor mykje kan ein regne med å måtte betale i toll? (eg er ikkje heilt inne i toll regler etc..) Trur du det hadde vært mulig å få play347.com til å sende dvdáne som "gift"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå