knust90 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei. Jeg har vært ilag med en fantastisk jente på 22 år i 1 år nå. Dette året har vert helt fantastisk. Litt ups and downs har vi hatt, men ikke noe stort. De siste 2-3 ukene, så har hun virket vanvittig fraværende. Føler det er jeg som tar initativ til alt, som f.eks sex, kysse og generelt ta kontakt/henge ilag. Dette tar jeg som et ganske dårlig tegn, og har tatt dette opp med henne. Hun beklaget, for hun hadde ikke tenkt noe over det sa hun. Men hun skulle prøve og sjerpe seg. Men føler at jeg forsatt er ilag med en kompis, og det liker jeg særdeles dårlig.. Når vi først har sex, eller henger ilag, så er alt topp. Men i tiden før dette skjer, og på meldings"fronten" når jeg er hjemme, så er det rimelig sløvt. Skal på besøk til henne i helgen, og vi skulle prate om det da Har ikke peiling hvorfor jeg skriver denne tråden igrunnen Men setter pris på noen tips.. Er det jeg som tenker for mye på dette, eller tror dere det kan ligge noe mer bak? Vi er jo midt i eksamensperiode osv, så mulig hun føler seg litt presset der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vel, det beste tipset jeg kan gi er å ikke mase for mye om hva som er galt. Sier hun at ingenting er galt, vel da bør du stole på det, til tross for at noe kanskje er galt. Årsaken til dette er fordi at spesielt jenter sier som regel at ingenting er galt, for at de ikke ønsker å snakke med akkurat deg om det. Maser du da i tillegg kaster du bensin på bålet. Er nok bare litt eksamensnerver, går nok over om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Takker for svar! Tenkte bare jeg gjorde vondt verre om jeg maset om det. Så derfor sa jeg at vi kunne diskutere det til helgen når eksamen og alt er overstått. Føler selv at der er eksamensnerver, men eksamenen er ganske chill og hun har stålkontroll på matematikk! Men hun sier hun ikke har tid til og henge pga eksamenslesing. Men hun er jo på fest,henger med venner og drar på kino osv. Så ser ikke problemet med at vi kunne vært litt ilag. Er det som er så forbannet snodig.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Går igjennom det samme som deg for øyeblikket. Føler også her i huset at det er eg som kysser, klemmer og prøver å flørte i løpet av dagen. Føler liksom ingen oppmerksomhet.. Sliter jo så klart med det, men prøver å ikkje tenke over det å heller bare ser dagene an.. Eg prøver no å holde meg unna hun og bare oppføre meg normalt og forhåpentligvis så kommer hun til meg.. Om ikkje så tror eg det like gjerne bare er å gjøre det slutt.. Og ja, eg har snakket med hun om det og fikk samme svaret som deg... Anonym poster: eda0069a25a56584a9e05b87ad5c779e Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Kjipt med situasjonen din! Jeg gjør det samme selv, og spiller litt "care" og lar henne komme til meg Virker som om det funker faktisk Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men hun sier hun ikke har tid til og henge pga eksamenslesing. Men hun er jo på fest,henger med venner og drar på kino osv. Så ser ikke problemet med at vi kunne vært litt ilag. Er det som er så forbannet snodig.. Det er antakeligvis en todelt sannhet i problemet ditt. Den ene siden består i at hun gjør en svak jobb med å vise deg omsorg og nærhet. Noen mennesketyper kan være nettopp fraværende, rett og slett vriene eller umulige å komme helt innpå. Kjæresten din er i mine øyne litt ego. En annen side av saken: Kanskje du forsterker hennes kjipe sider ved at du klenger og koser? Det finnes kjærestepar som holder hverandre på en armlengdes avstand. Det finnes også noen som omtrent smelter sjelene sine sammen. Just sayin', kanskje dere ikke passer så godt sammen. ...eventuelt kan hun være drit lei. Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Vel, tror ikke problemet ligger hos meg. Men hvem vet? Kan godt hende. Jeg er vertfall ikke den type gutt som klenger og koser alt for mye. Vi har vært veldig like på den fronten hele tiden, men de siste ukene så virker det som om hun betyr mye mer for meg, enn omvendt. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Høres ut som hun er lei. 1 Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Var eksamensnerver som var problemet. Når hun var ferdig med eksamen, var alt back to normal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå