Joachim_F Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 A Vampyre Story-skaperne forsøker seg på Kickstarter. Les hele saken Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hmm. Jeg er interessert i dette spillet, men jeg frykter at det ikke vil nå sine beskjedne mål. Har ikke vært den helt store trafikken. Det er faktisk litt trist... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Eg likte godt det forrige spelet, so dette må nok støttast. Det gjenstår å sjå om dei klarar å nå målet, men eg har sett kampanjer lukkast etter ein svak start før, so der er absolutt håp. Kay Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hehe. Det hadde jo vært flott da. Men da tror jeg det må reklameres hardt i alle kanaler. Dette er vel ikke et spill som kan få finansiering kun på grunn av navn. Jeg kommer nok til å støtte spillet med litt kronasjer, men uten de største forventningene over at det går gjennom. Det hadde vel kanskje vært en litt bedre ide om han prøvde å folkefinansiere siste resten av Bat's Tale i stedet for. Mer spill for pengene liksom. Kun en kort episode kan være noe som får folk til å skygge banen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå