Gå til innhold

Her er Asus´ nye råtass-skjerm med 4K-oppløsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er ikke dette en gamer-skjerm uansett

Hvem sier det?

Den dagen jeg ser en 27 tommer med 2k oppløsning, 120/144hz (eller mer), lav responstid og ikke bærer preg av "über-gamer" design er jeg solgt.

Problemet er at IPS ikke går fortere enn 60Hz ;)
Lenke til kommentar

Den dagen jeg ser en 27 tommer med 2k oppløsning, 120/144hz (eller mer), lav responstid og ikke bærer preg av "über-gamer" design er jeg solgt.

Du er vel klar over at 2k oppløsning er bare vanlige 1080p, noe som da betyr at du vil finne hva du beskrev hvis du bare leter litt.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt sparingen allerede! :dribble:(chairgame: jeg skal bruke den med low end skjermkort, men så spiller jeg ikke heller da)

Det blir nok ny kontorskjerm om prisen bli akseptabel - dvs under 15 000,-. Denne vil vel være i ProArt PQ-serien, og jeg er meget fornøyd med min 24'' sådanne.

Så snasen ut denne her ja! Prisen blir nok temmelig høy, men alikevel bra at vi endelig begynner å gå fra kjipe 1080p på PC-skjermer :)

1080p har jeg ikke hatt på en PC-skjerm noengang. 1920 x 1200 er minimum, helst 27'' med 2560 x 1440.

Endret av Bolson
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir nok ny kontorskjerm om prisen bli akseptabel - dvs under 15 000,-.

Sies at den vil koste $3999 som vel kan oversettes Norske priser til det dobbelte av budsjettet ditt.

Venter bare på at fastlands Kineserne skal komme med 4K monitorer til en anstendig pris.

Endret av arthon
Lenke til kommentar
Sies at den vil koste $3999 ...
... ved lansering. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Jepp, og hvis du sammenligner det med TV-er med samme oppløsning så er det ikke så skrekkelig høyt priset. Man kan heller ikke si at 1440p-skjermer er så billige heller.

Det må starte en plass, denne priskurven hos ny teknologi burde de fleste være kjent med nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...