[aspect] Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har et par spørsmål angående mine venner her... Intel Pentium 4 2.4 "Northwood": når jeg overklokker 2.4 til 2.74 med fsb 533(133x4 og multi låst på 18 ) får jeg en advarsel i sisoft sandra som sier"FSB exeedes chipset rated speed, please reduce fsb now" eller noe. Er dette farlig?? AMD Athlon type 4 Thunderbird: Jeg har overklokket denne til 1.5, den er klinkende stabil med temp idle på 54c. Rammen er pc2100 samsung. når jeg kjører sisoft sandra "motherboard" får jeg følgende warning: "memory bus speed exeedes memory rated speed.reduse memory bus speed." Er dette farlig da? i så fall hva burde jeg gjøre med disse to karene... Takk på forhånd. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er bare at du har overklokka.. er ikke farligere enn å overklokke.. Lenke til kommentar
[aspect] Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 ok takk for all hjelp en amatør kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå