V. Haugen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vi har samlet sammen haugevis av nye apper til Android, iOS og Windows Phone.Guide: iOS/Android/Windows: Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Beste flyapp til winphone for meg er checkmytrip. Denne er laget av Amadeus som hoster bokinger etc. Man skriver inn bookingref og etternavn, så kommer hle turen opp. Genialt. Dernest er Tripit som automatisk skanner eposten din (om du vil) og legger inn reisen automatisk. Men den funker ikke helt sømløst ennå. Sist er Flight Factory. Denne lager livetiles av reiser eller på låseskjerm Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Beste flyapp til winphone for meg er checkmytrip. Denne er laget av Amadeus som hoster bokinger etc.Man skriver inn bookingref og etternavn, så kommer hle turen opp. Genialt.Dernest er Tripit som automatisk skanner eposten din (om du vil) og legger inn reisen automatisk. Men den funker ikke helt sømløst ennå.Sist er Flight Factory. Denne lager livetiles av reiser eller på låseskjerm Brukte CheckMyTrip i forrige ferie, og den fungerte utmerket. Men nå som Google Now har kommet, som henter inn flyinfo fra eposten min, tror jeg CheckMyTrip vil bli glemt bort. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Prøvde nyhetene til iOS nå, veldig bra jobba! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Brukte CheckMyTrip i forrige ferie, og den fungerte utmerket. Men nå som Google Now har kommet, som henter inn flyinfo fra eposten min, tror jeg CheckMyTrip vil bli glemt bort. Kjører WINPHONE og der finnes ikke Google Now. Posten min var en "WINPHONE-post" :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg