AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det har seg slik at jeg de siste par mnd har to stk røde nupper/whatever nederst på penis, og skulle likt å vite hva det er og hvordan å kvitte seg med dem da de ikke er spesielt nydelige. Jeg har lest meg godt opp på temaet, og det viser seg at jeg har PPP som 20-40% (veldig varierende tall fra side til side) av den mannlige befolkningen, men det står også at PPP er kun rundt penishodet. Det skal sies at de ligner ekstremt mye på PPP, så jeg lurte på om det var mulig at det også rammer skaftet? Min PPP er ikke synlig med mindre du virkelig studerer det, og det ser helt naturlig ut heldigvis, men dette nederst på penis ønsker jeg å få bort snarest da det ikke er spesielt populært å ha diverste utvekster på kjønnsorganene. Legger ved to bilder for de som kan sjekke: http://imgur.com/94Hikcg,KB84nBk Anonym poster: 5dd02eb5899c709fbe792dcc07a37ce5 Anonym poster: 5dd02eb5899c709fbe792dcc07a37ce5 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bildet er litt uskarpt, men for meg ser det ut som fettkuler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå