Borger___ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nå kjenner jeg det koker (!) Har hatt problemer med å sende mail til en spesiell adresse (fikk plutselig problemer, aner ikke hvorfor, men sist gang så lagret den iallefall mailen på vanlig måte i utkast mappen når jeg ikke fikk til å sende). MEN ikveld var det annerledes! Jeg sitter å skriver en lang mail, så trykker jeg send (med gammel utgående smtp). Dette fungerer ikke, og jeg får opp en melding jeg aldri har fått opp før (se vedlagt). Mac mailen hopper da tilbake uten noe form lagring av utkast eller at man detter tilbake til mailen man holdte på å skrive. Mailen er altså borte vekk! (?) Jeg prøvde å sende en test til meg selv fra samme smtp, da kom samme feilmelding. Så prøvde jeg en test med ny smtp til meg selv, den gikk igjennom. Jeg konkluderer da med at det bare var feil valg av utgående smtp, og begynne å skrive mailen på nytt igjen (fra scratch). Jeg trykker send, og jaggu kommer ikke samme feilmelding opp igjen, og JA, mailen er borte vekk (igjen!) Hva skjedde med autolagring i "utkast" mappe ? Noen som har vært borti lignende? Mvh *frustrert mac bruker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå