JæveligsurtLand.com Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei igjen. Ifra et tidligere innlegg skjedde dette samme kvelden når jeg ble stoppet av politiet. (maks uflaks) Jeg hadde nettopp kjøpt meg en ny bil å ventet på omregistreringen. det tok ca 2 uker før jeg fikk den i posten, å den ble betalt på en fredag. førstkommende søndag ble jeg stoppet, politiet sa at det er avskiltnings beæring på bilen, men jeg hadde ikke noe bevis der å da på at den var betalt så dem tok skiltene. på grunn av at sparebank 1 ikke fikk inn data før etter et par dager å kunne ikke gi meg innformasjon på at pengene har blitt send til staten før, etter neste dag altså en vanlig mandag. (har byttet bank etter dette å en rekke andre tilfeller der dem gir dårlig service og er dyre) derfor rakk jeg ikke få ut skiltene ifra politiet før etter at dem har sendt dem videre. har nå fått vite at posten har tydeligvis rotet bort den første regningen å at den jeg betalte var regning nummer to, uten om at det var merket på lappen. hva faen¡¡¡ vil jeg måtte betale for å få skiltene tilbake selv om jeg har nå bevis på at jeg betalte regningen to dager før jeg ble stoppet¿ Hvorfor er det slik at jeg alltid får tilbake på skatten i oktober å ikke før¿ men beæringen, den får jeg med en gang. fuck this system så jævelig¡ hart. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er mulig å ringe nærmeste veistasjon og få kontonummer og KID for innbetaling av omregistreringsavgift... Lenke til kommentar
JæveligsurtLand.com Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Det er mulig å ringe nærmeste veistasjon og få kontonummer og KID for innbetaling av omregistreringsavgift... godt mulig det men det er ikke det som er problemet her. Hadde jeg vist at dem sender ut beæring to til tre uker etter omreg, hadde jeg selfølgelig gjort det men saken er det at når den faktisk ikke kommer i posten er det ikke lett for meg å skjønne det. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 neiduharvelrettidetsånnetingkanværeveldigvanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå