Superbia Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har hatt en tanke gående rundt i hodet mitt en ukes tid nå, og den tanken går ut på å kjøpe en vare for en pris og selge den for en dyrere pris på et kort tidsrom som vil lønne seg uten at jeg trenger å gjøre noe særlig komplisert. Det jeg spør om da er hva kan jeg kjøpe og hva kan jeg gjøre med produktet for at den skal gå opp i pris? Bare minner om at kjøp og salg på her på forumet ikke er tillat. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 kjøp en lada, selg for dobbel pris etter at du har puttet en sjokolade i hanskerommet:) men seriøst, kanskje du burde skrive hvilke produkttype du ønsker å selge? 4 Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 kjøp en lada, selg for dobbel pris etter at du har puttet en sjokolade i hanskerommet:) men seriøst, kanskje du burde skrive hvilke produkttype du ønsker å selge? Har ikke tenkt på noe spesielt. Kan være hva som helst. billig, dyrt, stort, lite. bare sleng opp forslag. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Tenkte dette kunne ha blitt en fin liten tråd som kanskje kunne ha vært til hjelp for mange, men neida... Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 "mange" nå begynner jeg å lure på hva i huleste jeg tenkte på når jeg lagde denne tråden... Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tenkte dette kunne ha blitt en fin liten tråd som kanskje kunne ha vært til hjelp for mange, men neida... 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 nå begynner jeg å lure på hva i huleste jeg tenkte på når jeg lagde denne tråden... Du er nok ikke den eneste... AtW 4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men du fekk nå i allefall landa trygt ned på jorda att. Lenke til kommentar
code Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) On-Topic: Husk at ved kjøp og salg av dyrere varer, f.esk biler, kommer det skatt ved et hvis antall penger/salg. Har du hørt om han fyren som startet med en binders, og brukte sider tilsvarende finn.no og byttet ting som var verdt mere. Tilslutt endte han opp med et hus. http://en.wikipedia.org/wiki/One_red_paperclip Endret 6. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå