M.K.E.A. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bor i dag i Oslo og det er her jeg ser har lyst å til å bo og jobbe i fremtiden, men i høst skal jeg starte på et bachelorstudie (3 år) i Trondheim. Har arvet litt penger så har mellom 700 og 800k i egenkapital og planer om å kjøpe en 2-roms leil. Har hørt at det ikke lønner seg å kjøpe hus hvis du ikke har har et lenger perspektiv enn 5 år fordi det koster en del å selge (meglerutgifter og div). Så det jeg står mellom er å kjøpe leilighet i Oslo for så å leie den ut i 3 år eller kjøpe leil. i Trondheim og selge den etter endte studier. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Var på boligkjøperkurs før jul, og der sa han at det lønner seg å bo hvis du har et perspektiv over 3 år. Denne er fin: http://www.dinepenge...-bolig/20228760 Personlig så mener jeg at du bør kjøpe i Trondheim, angrer meg grønn på at jeg ikke gjorde det når jeg begynte å studere. Endret 2. juni 2013 av JKDahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå