Grreven Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Har en gammel Logitech Anywhere MX-mus som ikke lengre fungerer. Når jeg plugger inn USB-mottakeren så skjer ingen verdens ting. Jeg har prøvd å bruke forskjellige USB-porter, forskjellige PC-er, skiftet batteri, oppdatert programvare (noe jeg ikke tror fungerer) og prøvd den på Windows 7 64-bit og 32-bit. Finnes det noen måte å prøve å komme i kontakt med en slik mottaker? For å sjekke om den er defekt eller om det er musa. Det lyser i musa når den skrus på, men den ser ikke ut til å gjøre noe mer enn det. Windows registrerer heller ikke at det kobles noe til. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mulighet til å prøve den på en pc med eldre OS som f.eks XP eller Vista i tilfelle den ikke fungerer på 7? Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Nei, desverre ikke. Men den har fungert helt fint før på Win 7. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Da er det nok mottageren som er defekt, ikke at jeg er noen ekspert, men virker som det mest logiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå