Primer4 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Denne videoen har eg ikkje sett før nå nettopp, nei. Han langhåra kunne nok skrella av seg håret, men han får ikkje gjort all verda med andletet sitt. Han må i så fall operera fjeset for å få det meir maskulint. Og det kostar pengar. Og får han støtte til å halde seg oppe psykisk, og kanskje overskot til å forbetra seg sjølv? Nei, med mindre ein reknar avslaga han får som ironiske. Dette er den brutale sirkelen samfunnet let gå rundt og rundt. Hadde han klipt seg, fått av valpefettet, lagt på seg 6-7kg muskler, jobbet litt med hudfargen, og sist men kanskje viktigst, oppdatert kleskapet hadde han plutselig sett average+ ut. Men hovedproblemet hans er ikke utseendet, det er det at han pga. den elendige selvtilliten har lagd seg en slags imaginær isvegg når han prater med jenter, hvor han plutselig aldri smiler eller prater fritt. Og ethvert forsøk på humor blir bare den typen gretten sarkasme som INGEN jenter ever har funnet morsom. Endret 4. juni 2013 av Primer4 2 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Hadde han klipt seg, fått av valpefettet, lagt på seg 6-7kg muskler, jobbet litt med hudfargen, og sist men kanskje viktigst, oppdatert kleskapet hadde han plutselig sett average+ ut. Men hovedproblemet hans er ikke utseendet, det er det at han pga. den elendige selvtilliten har lagd seg en slags imaginær isvegg når han prater med jenter, hvor han plutselig aldri smiler eller prater fritt. Og ethvert forsøk på humor blir bare den typen gretten sarkasme som INGEN jenter ever har funnet morsom. Enig Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kva var det som kom fyrst då? Elendig sjølvkjensle, eller avvisingar? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er nesten så jeg lager en video hvor jeg forteller hvordan man kan ha sex "evig". Det tar år med trening men er verdt det. Er interessert i å høre om dette, dersom du har mulighet. Anonym poster: d0c31fb48e97dff281da6eb7b40f25c9 2 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Er interessert i å høre om dette, dersom du har mulighet. Anonym poster: d0c31fb48e97dff281da6eb7b40f25c9 Støtter denne oppfordringen. 1 Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 jeg har litt problmer med trang forhud jeg er bare 14 år, hva gjør jeg Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Hvor trang; er det "tut" på? Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 jeg har litt problmer med trang forhud jeg er bare 14 år, hva gjør jeg Det er ikke uvanlig. Hvis det utvikler seg til å bli et problem er det bare å dra til legen og bli henvist videre. Det er ikke verre enn et lite inngrep. Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvor trang; er det "tut" på? er sånn at du ser litt av det under Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det som er morsomt med deg er at grunnen til at du er jomfru ikke har noe med de fem tingene. Vet ikke om du har sett denne http://vimeo.com/28466163 Men tar vi for oss han høye langhårede, så må jo tilogmed du se ironien når han langhåra presterer og si at utseendet er "eneste" grunnen til at han er jomfru, når han gjør absolutt INGENTING for å se noenlunde presentabel ut, verken hva gjelder hår, hud, klær og kropp. Akkurat som at det finnes jævlig femi hetro menn, ikke noe hokus pokus akkurat. Hadde han klippet håret sitt kort, tatt litt voks i og grodd tredagers-skjegg ville han blitt nokså attraktiv. Mer enn meg i hvert fall. Ta også høyden som er en stor fordel. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 er sånn at du ser litt av det under Ok, så det er ikke en fullstendig sammensnøring, da tror jeg du slipper noe inngrep, du kan være i stand til å gjøre noe med det sjøl. For det er egentlig bare å "trene"; du prøver alt du kan å trekke forhuden bakom hodet når penis er slapp. Når du får det til - det kan ta noen uker - så sørger du for at du blir stiv når forhuden er trukket tilbake, noe som sørger for at åpningen gradvis blir større. Det kan gjøre litt vondt, og det kan blø litt, men denne måten pleier å funke i de tilfeller der forhuden ikke er helt trang. Da slipper du at de må skjære i forhuden for å gjøre den videre, men også dette går fint og er en veldig enkelt og lite medisinsk inngrep. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 jeg har litt problmer med trang forhud jeg er bare 14 år, hva gjør jeg Du er ikke ferdigutviklet før du er minst 17 -- inkludert forhuden, så det kan løse seg selv. Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du er ikke ferdigutviklet før du er minst 17 -- inkludert forhuden, så det kan løse seg selv. hehe, den er litt liten Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 og har et problem til og er at jeg blir stiv når jeg ikke ønsker det slik som på bildet, skjønner? det er ikke meg på bildet da, fant det på internet bare råd? 2 Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ok, så det er ikke en fullstendig sammensnøring, da tror jeg du slipper noe inngrep, du kan være i stand til å gjøre noe med det sjøl. For det er egentlig bare å "trene"; du prøver alt du kan å trekke forhuden bakom hodet når penis er slapp. Når du får det til - det kan ta noen uker - så sørger du for at du blir stiv når forhuden er trukket tilbake, noe som sørger for at åpningen gradvis blir større. Det kan gjøre litt vondt, og det kan blø litt, men denne måten pleier å funke i de tilfeller der forhuden ikke er helt trang. Da slipper du at de må skjære i forhuden for å gjøre den videre, men også dette går fint og er en veldig enkelt og lite medisinsk inngrep. Takk skal prøve Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Går det an å se på en person at vedkommende er homo? Nope. Man har jo en større sjans på å gjette riktig om en person er ekstremt feminin. Men selv det er ikke en fasit. Jeg tør å tippe at ingen gaydar hadde "bipet" med meg i nærheten Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Nope. Man har jo en større sjans på å gjette riktig om en person er ekstremt feminin. Men selv det er ikke en fasit. Jeg tør å tippe at ingen gaydar hadde "bipet" med meg i nærheten Du er homo? Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 hehe, den er litt liten Men du har fått kjønnsbehåring? Lenke til kommentar
Dataidiot Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men du har fått kjønnsbehåring? ja Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 ja Men da er den sikkert ikke sååååååå liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg