Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er blitt pappa i meget ung alder? Før fylte 20 år? Så vil jeg gjerne høre litt om det, hvilke tanker du har gjort deg og hvilke erfaringer du har.

Endret av Sexpert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Punkt 2) hvilke knep er det snakk om?

Trekk deg ut (like) før du er der, og stimuler henne på annet vis mens du selv får roet deg ned litt. Etter en liten stund vil du mest sannsynlig være klar for mer uten at du kommer med en gang. Gjenta prosessen om nødvendig; til slutt er dere der samtidig, penetrer henne til dere er i mål, og sov med god samvittighet etterpå. :)

Lenke til kommentar

Individuelt. Ofte er det derimot slik at en tenker "Tja, når du sier det, så!" når andre har sagt i fra om at en er homofil. Har ihvertfall jeg opplevd opptil flere ganger. :)

Hvordan mener du at det kommer fram?

Lenke til kommentar

Hvordan mener du at det kommer fram?

Er ikke helt enkelt å sette fingeren på det; men kanskje det kan være en slags forsiktighet ved dem; noe i stemmen, eller bare en litt annerledes oppførsel i guttegjengen. Nå snakker jeg selvsagt kun ut i fra de tilfellene jeg har vært borti, og vil på ingen måte generalisere her. Med det sagt hadde jeg også en kompis i klassen som kom ut av skapet, som jeg aldri hadde tenkt på som en mulig homofil. Åpenbaringen forandret ingenting, tvert i mot ble han nok bare bedre inkludert av alle andre.

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Trekk deg ut (like) før du er der, og stimuler henne på annet vis mens du selv får roet deg ned litt. Etter en liten stund vil du mest sannsynlig være klar for mer uten at du kommer med en gang. Gjenta prosessen om nødvendig; til slutt er dere der samtidig, penetrer henne til dere er i mål, og sov med god samvittighet etterpå. :)

Det kan gjøres enklere, bare si "vent", vi jenter er ikke så dumme at vi ikke skjønner hva som foregår. Så holder man samme posisjon (noen ganger holder man tilogmed pusten om det er veeeldig nærme) i 5-10 sekunder og fortsetter til neste "vent". Det er jo bare et kjempe-kompliment om vi er så bra at dere kommer fort, jeg liker ihvertfall å tenke sånn. ;) Ellers er det noen stillinger som gjør at gutten kommer fortere, eller at han holder lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I allefall ikkje ein 1/10-6/10 bleikfis forutan pengar, status, eller samfunnsmakt.

Det som er morsomt med deg er at grunnen til at du er jomfru ikke har noe med de fem tingene. :p

Vet ikke om du har sett denne

Men tar vi for oss han høye langhårede, så må jo tilogmed du se ironien når han langhåra presterer og si at utseendet er "eneste" grunnen til at han er jomfru, når han gjør absolutt INGENTING for å se noenlunde presentabel ut, verken hva gjelder hår, hud, klær og kropp.

Man kan vel si det så enkelt som at enkelte homofile gjør mer utav det enn andre. :)

Akkurat som at det finnes jævlig femi hetro menn, ikke noe hokus pokus akkurat.

Lenke til kommentar

Jeg synes ofte at psykologer er til liten nytte, var derfor jeg spurte.

Du må finne på noe bedre. Hvilke fritidsinteresser har du?

Du tenkjer på dette med å delta i fritidsaktivitet-grupper? Dette er omtal i denne tråden.

Det er nesten så jeg lager en video hvor jeg forteller hvordan man kan ha sex "evig". Det tar år med trening men er verdt det. Staketten ta sommerferie i oslo? Jeg kan tilby min støtte :)

For min del blir Oslo heilt galen retning da eg kjem til å feriere i Bergen, og ein stad nokså midt mellom Bergen og Trondheim. :)

Det som er morsomt med deg er at grunnen til at du er jomfru ikke har noe med de fem tingene. :p

Å? Kva er då grunnen til at eg er jomfru?

Vet ikke om du har sett denne

Men tar vi for oss han høye langhårede, så må jo tilogmed du se ironien når han langhåra presterer og si at utseendet er "eneste" grunnen til at han er jomfru, når han gjør absolutt INGENTING for å se noenlunde presentabel ut, verken hva gjelder hår, hud, klær og kropp.

Denne videoen har eg ikkje sett før nå nettopp, nei. Han langhåra kunne nok skrella av seg håret, men han får ikkje gjort all verda med andletet sitt. Han må i så fall operera fjeset for å få det meir maskulint. Og det kostar pengar. Og får han støtte til å halde seg oppe psykisk, og kanskje overskot til å forbetra seg sjølv? Nei, med mindre ein reknar avslaga han får som ironiske. Dette er den brutale sirkelen samfunnet let gå rundt og rundt.

Lenke til kommentar

Du tenkjer på dette med å delta i fritidsaktivitet-grupper? Dette er omtal i denne tråden.

Jeg tenkte at du kan bruke fritidsinteressene dine til å få en mer ledig omgang med dine medmennesker, for å si det litt stivt. F eks om du er fotointeressert, meld deg inn i fotoklubb; i slike fora er det ofte veldig løssluppent og kameratslig, og jeg ser for meg at dette kan være punkt 1 på din ferd mot å bli en (mer) interessant person.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...