Gå til innhold

Hva rimer ordet på?

Anbefalte innlegg

Fordi det er omtrent helt umulig å finne flere ord som rimer på det samme? Btw har jeg aldri hørt ordet "binke" før..

Er ikke umulig nei, bare å bruke hodet litt det. Hvis ikke du orker det, så er det ikke noen som nekter deg å ta en titt på nettet, f.eks bruk google for å finne ett.

Når jeg snakker om å finne ett nytt ord, så skal det være nesten helt sikkert at det ikke finnes flere ord som rimer på det over. Skal endre på regler nå tenkte jeg.. Og hvis man finner nytt ord så skal det skrives sånn: Nytt ord: Hus f.eks.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Takk for at du sa ifra om det, en ''skriveleif'' der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

På akkurat samme måte som springe rimte med spinke.

Det rimer, begge ordene ser like ut, ikke gidd å lag en stor sak ut av dette, vist du har noe bedre som rimer på lager så bare si det...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hehe, din kunnskap om rim er rimelig begrenset (no pun intended).

Binge (fra springe)

Voks opp, dette er en tråd for ord som rimer, jeg syntes det rimte nå get over it...

Lenke til kommentar

Voks opp, dette er en tråd for ord som rimer, jeg syntes det rimte nå get over it...

Å si til læreren din (Ja, jeg er læreren din, da jeg er mer kunnskapsrik enn deg), "Voks opp", er vel litt far-fetched? Spør hvem som helst i familien din (som helst er eldre enn deg), om ordene du koblet opp mot hverandre kvalifiseres som rim. De vil fortelle deg nei.

Sirkelsager? Spinkelmager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å si til læreren din (Ja, jeg er læreren din, da jeg er mer kunnskapsrik enn deg), "Voks opp", er vel litt far-fetched? Spør hvem som helst i familien din (som helst er eldre enn deg), om ordene du koblet opp mot hverandre kvalifiseres som rim. De vil fortelle deg nei.

butthurt x1000

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tror ikke du leste hva jeg sa, jeg sa klart og tydelig get over it. Vist du har et problem så får du heller trykke på rapporter innlegg eller ta det opp med mod/admin. Nå tilbake til topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...