Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg bryr meg vel ikke om hva du syns er gøy eller ikke. Jeg sutrer ikke, så vet du det Møre Herregud mann, du må lære å lese. Du er 15, så jeg skal overse at du ikke forstod sammenhengen. Fóre. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Herregud mann, du må lære å lese. Du er 15, så jeg skal overse at du ikke forstod sammenhengen. Lære å lese? Har du ikke noe bedre å komme med altså. Det er noe som heter å misforstå også Toppris. Forstod sammenhengen gjorde jeg? Var vel at du ikke syns det er gøy å legge på en sammenheng på det samme ordet, sånn som f.eks ''Sykkeldekk'' osv. Men jeg bryr meg svært lite om hva du syns er morsomt og ikke, så slutt å syt så. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Kore Slapp av, folkens! Endret 4. november 2013 av AppelsinMakrell Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Regler: Ikke samme rim, [...] Bryter jo din egen regel non-stop 1 gang per side jo Snore Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Bryter jo din egen regel non-stop 1 gang per side jo Er ikke min feil at ikke folk kan følge de, nå har ikke jeg skrevet noe to ganger på en side heller. Dere alle sammen får holde ansvar i å rette opp i sånne feil når det står i reglene. Hore har vært to ganger nå, så BananLaks: Rett opp i det er du snill. Endret 4. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Fore og Fore er vel samme ord, Larse98? På denne siden, begge to. BananLaks har klart å bruke Hore & Klore selv om de har vært begge brukt på denne siden også Ingen som følger med jo. Nytt ord: Klenge Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Fóre. Beklager, ble litt distrahert av den akutt aksent o'en du kom med der Toppris! Fenge Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Lenge. Beklager for at jeg ikke gidder å sjekke opp alle ordene som er over. Det er bare slik riming blir, og du kan ikke forvente at alle følger reglene. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 sløre - føre sløre - snøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå