Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Nedkjøle (... dette er jo ikke gøy, Larse98) Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Nedkjøle (... dette er jo ikke gøy, Larse98) Nei vel? Hvorfor er du her da, om du ikke syns det er noe gøy. Det som er gøy er alle rimene man får, syns i alle fall jeg! Høle. Endret 4. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Medføre Nei vel? Hvorfor er du her da, om du ikke syns det er noe gøy. Det som er gøy er alle rimene man får, syns i alle fall jeg! Høle. Jeg tenkte på at du tar samme ordet (samme rimet) og legge på et ekstraord. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Jeg tenkte på at du tar samme ordet (samme rimet) og legge på et ekstraord. Var nå du som gjorde det der da? -.- Jeg skrev ''avkjøle'' og så kom du med ''Nedkjøle''. Så klager du på meg? Ikke min feil at ikke du finner bedre rim. Røre. Endret 4. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Les: Jeg skrev DETTE er jo ikke gøy. 'Dette' kom med et eksempel. Stopp å sutre nå. Smøre Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Les: Jeg skrev DETTE er jo ikke gøy. 'Dette' kom med et eksempel. Stopp å sutre nå. Jeg bryr meg vel ikke om hva du syns er gøy eller ikke. Jeg sutrer ikke, så vet du det Møre Endret 4. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå