AppelsinMakrell Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Null - haha, alt kommer til å slutte på -ul uansett Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Full - sorry, men må bare si si det igjen siden jeg ikke kommer på noe annet ! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Neeei. Det er mye som rimer på pølse. Jeg har to eksempler. Tølse: Holde for det ene neseboret og blåse ut det andre for å kvitte seg med snørr. Fuktighet: Hvis du legger en pølse ute når det er litt kaldt, så begynner det å rime på den etter hvert dersom det er riktig fuktighet + temperatur. Endret 4. november 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Pølse. Pølse rimer ikke på Full.. Penis Penis rimer ikke på pølse.. Full - sorry, men må bare si si det igjen siden jeg ikke kommer på noe annet ! Mye annet, f.eks Treull.. Jeg finner et nytt ord siden dere har gjort litt feil dessverre. Ord: Lat Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg kom med et nytt ord siden jeg ikke kom på noe mer, og det ble da pølse. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg kom med et nytt ord siden jeg ikke kom på noe mer, og det ble da pølse. Ja ja, men det er mange flere ord vi kunne ha brukt. Men greit.. Spekepølse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå