Lars1998 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Denne leken går ut på at f.eks jeg skriver snill, da må Per f.eks finne et ord som rimer på ''snill'', og da tar Per ''vill'' å poster det. Så må neste da finne et ord som rimer på ''vill'' osv!Regler: Ikke samme rim, kun når det har kommet ny side er dette lov. Da gjør det ikke noe om f.eks ''snill'' var på side 1, og blir brukt igjen på side 2-3 om det skjer!NB: Hvis ordet over ikke rimer, da må den personen finne på et nytt ord, det meste rimer. Og hvis du er i tvil, så er det ikke noen som nekter deg i å bruke rimord.com og andre hjelpemidler! Om du finner på nytt ord, så skal det nye skrives sånn her: Nytt ord: Hus f.eks.Håper dere liker denne leken som ligger i 'lekeplassen'. Lykke til, og følg forum reglene også!Da begynner jeg med ordet: Start Endret 5. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kvart Hva om x er et ord som ingenting rimer på? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Klart Endret 2. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Snart Noe sier meg at hvert eneste ord i denne leken kommer til å ende med -art. Dritkult Endret 2. juni 2013 av Diabetus 1 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Advart Endret 3. juni 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Advent (framrim, eller kva det nå heiter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå