aagesp Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 The Manifold Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Alldeles storslgent bilde...ja dette likte jeg..blir til att en aldri får sett seg ferdig liksom Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Fantastisk naturfoto - dette blir litt abstrakt og man må se ekstra etter hva det egentlig er for noe, - kunne nesten vært en liten detalj av ett eller annet også, dette. Det ligger en spenning i kompen her, slik jeg ser bildet - jeg ville så gjerne sett mer i toppen... Så det kunne jo blitt et anderledes og kanskje mer harmonisk bilde om du hadde hatt mindre forgrunn og heller mer av toppene bakover - men det er nå kanskje bare i mine øyne og uttrykket er det selvsagt fotografen som velger flott bilde uansett, dette Endret 3. juni 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Takk for fine kommentarer. Jeg har dristet meg utpå med et bilde til fra samme område. Selv om dette er ørken så ble jeg fasinert av fargene. Mottar gjerne kommentarer på det også. Aage Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Den store kunstneren, Naturen! Et helt fabelaktig skue! Som Astrid E nevner angånde spenningen i bildet, jeg føler en stor trang til å se hva som er utenfor øvre bildekant. La meg ikke lide for lenge! Jeg er sikker på at du har et i samlingen din som viser mer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg