Martjn Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 uhm, kjøpte ny prossessor og hovedkort. Funker fortsatt ikke, wtf? Lenke til kommentar
Martjn Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 NÅ! Nå funker den endelig. Det som måtte til var vell egentlig ny strømforsyning (som jeg burde sjekket før jeg kjøpte nytt hk og prosessor, men det får bare være) så, strømforsyningen ga strøm, men ikke nok til at pcn startet. Prøvde og ta en bøyd binders, og plugge den i den grønne ledningen på 24 pin, og den andre enden på bindersen i sort ledning, da skal viften starte. På min strømforsyning startet ikke vifta, men på den andre jeg låner av en kompis så gjør den det. Så det var vist problemet Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 så nå har du nytt hoved kort og prossessor i tilleg? DAYEM :/ Lenke til kommentar
Martjn Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Jepp Byttet fra amd til intel. Er ganske fornøyd egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå