Mystikus Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hm! Godbit, mon tro.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Sterke flotte farger av en fin fugl. Liker den behagelige bakgrunnen og den gode komposisjonen. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Er det ette som kalles perfekt? Det er det i alle fall i mine øyne. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Sterke flotte farger av en fin fugl. Liker den behagelige bakgrunnen og den gode komposisjonen. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Fotopoulsen ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Er det ette som kalles perfekt? Det er det i alle fall i mine øyne. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jarle ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kæmpeflott herr dompapp og ønsker Birger en god Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Kæmpeflott herr dompapp og ønsker Birger en god Takk for det, Leif - og jeg ønsker deg også ei God natts søvn ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Takk for det, Leif - og jeg ønsker deg også ei God natts søvn ! Takk.....og nå en ny dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg