T3l3tubi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Jeg har et problem med en selvbygd pc. Pc-en henger seg når jeg spiller Black ops. Alt stopper og det er en merkelig lyd i høytalerene. Når jeg prøver å skru på pc-en igjen starter den ikke. Etter en del ganger med av og på slåing går den på igjen. Den henger seg da gjerne uten at jeg er inne på black ops. specs: -Intel Core i7-3770K Ivy Bridge - Box -ASUS SABERTOOTH Z77 -ASUS GeForce GTX 650 Ti Boost OC - 2GB (2x sli) -Corsair CX750M - 750W PSU -Kingston 8GB DDR3 2400MHz (2x4) HyperX Har installert nyeste drivere til skjermkort. Takk for all den hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
T3l3tubi Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Nå fikk jeg bluescreen da jeg prøvde å installere en eldre driver til skjerkortet SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION ntoskrnl.exe Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Sjekk om minnebrikkene sitter ordentlig i. Ta de gjerne ut og dytt de inn på nytt så du hører et lite klikk. Er som regel de som lager problemer. Lenke til kommentar
T3l3tubi Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Har gjort det nå, og installert alle nye oppdatering fra windows, ser ut til å fungere Lenke til kommentar
Justified Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fryser? Pakk den inn i et pledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå