Olavmaestro =D Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) jeg har i dag et zotac gtx 670 AMP! kort, burde jeg kjøpe 1 til mens det er å få tak i eller burde jeg oppgradere til ny serie? har hørt noen kjøre et kort til physx og et til grafikk, hvordan fungerer egentlig dette og hva er fordelene? vil jeg kanskje få mer nytte av å oppgradere cpu kontra gpu? takker for svar fra glupe hoder pc: i7 3820 32 gb ram masse strøm tigjengelig Endret 2. juni 2013 av F4k3r Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 jeg har i dag et zotac gtx 670 AMP! kort, burde jeg kjøpe 1 til mens det er å få tak i eller burde jeg oppgradere til ny serie? har hørt noen kjøre et kort til physx og et til grafikk, hvordan fungerer egentlig dette og hva er fordelene? vil jeg kanskje få mer nytte av å oppgradere cpu kontra gpu? takker for svar fra glupe hoder pc: i7 3820 32 gb ram masse strøm tigjengelig hehe "masse strøm tilgjengelig " funneeey men til saken. gtx 770 er en refresha gtx 680 kjøper du en Zotac 670 amp i tilleg tild en du har, så skal du ha bedre ytelse. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 om du skulle være interesert- det er en fyr som selger 2 sånne kort her på bruktmarkedet be om kvitering 2300 skal han ha- men eg hadde pruta http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/29914 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det du ikke kan kjøre på et 670 vil du heller ikke klare på et 770, forskjellen er for liten. SLI er et bedre alternativ da. Det er et par spill som har mulighet for å kjøre PhysX på en Nvidia-GPU, og i disse spillene kan du få litt høyere fps av å ha et dedikert kort, problemet er bare at det kommer gjennomsnittlig ut to slike spill hvert år, så det er i aller høyeste grad en gimmick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå