AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har snakket med en jente i en stund over Facebook, og der blir det brukt masse hjerter og sånt, og for en stund siden sa jeg noe og da kalte hun meg "søta" så jeg spurte om hun synes jeg var søt og da fikk jeg "jajaaa<3" som svar. På skolen er det hun som pleier å ta iniativ, da jeg ikke har nok baller til det, spesielt siden hun alltid er med venninner. Hvis hun går forbi meg når jeg sitter et sted smiler hun, men på en litt mer sexy måte enn et sånt vanlig smil, og hvis vi går forbi hverandre sier hun liksom navnet mitt, også på en sånn "sexy" måte og smiler. Hender også at hun stopper meg og da prater vi litt, og da kommer hun ofte nærme eller inntil meg og gir meg en klem eller bare står tett inntil meg og sier at jeg er høy og smiler, eller at hun klasker meg på rompa hvis hun går forbi meg eller tar på for eksempel brystet mitt. Når hun gjorde det noen dager siden spøkte jeg og spurte om jeg skulle gjøre det på henne og fikk et ja som svar, så neste dag når jeg snakket med hun la jeg hånden på puppen og sa at hun sa jo jeg skulle og da smilte hun og sa "idiot". Neste dag var det noe greier med henne og en venninne, og det var ganske mye greier, men når jeg så henne så hun litt sur ut så jeg spurte om hun var det og da smilte hun og sa ja, så nå var jeg egentlig litt redd at hun var sur på meg men jeg får se.. Greia er at jeg har ganske dårlig selvtillit, og selv om jeg får høre fra bekjente og søsken at jeg er "den kjekkasen" men så tror jeg ikke på det på en måte, og jeg føler meg som han ene fyren som ikke tar "hintet". Er ikke mye på Facebook, legger sjeldent ut bilder og sånt, gidder ikke legge til mange folk, og bryr meg ikke om likes og alt det der, men når jeg ser jenter kommentere andre gutter får jeg forsatt den følelsen "hvorfor ikke meg", spesielt med hun jeg snakker med. Kan vel sikkert også ha noe å gjøre med at jeg går i klassen over henne og ser aldri noen fra klassen under kommentere gutt over. Har aldri kommentert noe av henne heller da, fordi jeg synes nesten det er flaut og har en sånn følelse at folk ser det og tror "se på han som tror han har sjans på henne" Uansett, skal jeg spørre henne om å bli med på date (Og bruke ordet date), spørre om hun vil "finne på noe", eller skal jeg spørre henne om hun faktisk er sur på meg? Hvordan ville dere tolke oppførselen hennes? Ble lengre innlegg enn jeg trodde om mine fjortissproblemer (er ikke fjorten altså) men antar det sikkert er noen som er glad i å lese. Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Kjør på Gjør alt feil første gangen, for da har du i vertfall et utgangspunkt, kall det gjerne date litt små ironisk. Som sagt, bare kjør på, ingenting kan bli sagt feil til riktig person. Endret 2. juni 2013 av Priim Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, jeg vet det er så enkelt, bare å spørre om hun blir med på date eller noe sånt, men så gjør jeg alt så mye vanskeligere i hodet mitt, og tenker på alle de små detaljene, og prøver å tolke alt. Får se om jeg får til noe til helga :-) Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Viss du fokuserer på at det skal være vanskelig, så blir det vanskelig, til enklere du gjør det til bedre blir resultatet - husk at når du inviterer så skal du jo faktisk også møte opp, det kan jo bli meget ufint det og viss du tenker for mye igjennom ting. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Slik du beskriver det, er det liten tvil. Slutt å ha dårlig selvtillit. Og fortsett å tulle og ta henne på puppen(e). 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Var ikke på skolen idag, og det er en hektisk uke akkurat nå så skal se om jeg faktisk får sett henne. Du fikk ganske mange votes der så får vel satse og vinne, da det som sagt egentlig ikke er mulig å tape noe på det. Det med selvtilliten har nok noe å gjøre med sosial status, spesielt på nett, der handler jo alt om likes og sånt, og jeg bryr meg egentlig ikke om det, men tenker alltid litt sånn der "hvorfor kommenterer jenter han og ikke meg" men så har nok det noe å gjøre med at jeg ikke gidder å legge til 600 venner og tagge meg selv i bildene hver dag for å spamme newsfeeden for å få likes. Er fornøyd nok med 15 likes jeg (Y) Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg tror at mange kjenner seg igjen i det. Det beste rådet jeg har er at du ikke lar selvfølelsen din avhenge av andre menneskers tilbakemeldinger. Hvis du får positiv respons, så er jo det en hyggelig bonus, men ikke tenk at "nå er det viktig at folk anerkjenner meg". Ikke tenk over hva folk skriver eller ikke skiver på internett. Finn noe å gjøre som du kan være fornøyd med uten andre mennesker. Hva dette skal være for noe, må du kjenne på deg selv, men for min egen del er for eksempel styrketrening en slik ting. Jeg trener alene hver dag og jeg er fornøyd med meg selv hver gang jeg har presset en grense lengre enn tidligere, selv om jeg er den eneste i verden som vet det. Jeg vet at jeg er så sterk som jeg er selv om ingen godkjenner prestasjonene mine og forteller meg at jeg er sterk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Enda et stort mysterium, ser vel ut som hun er interessert antar jeg, men har ikke snakket med hun siden fredag så sendte melding på fjeseboka og hun leste det så sendte "greit" etterpå, som også ble lest, så tja, bitch please, hehe. Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Hmm, mer spam. Har ikke snakket med henne siden puppe greia som sagt, så føles nesten som om jeg har ødelagt noe, men så henne på skolen igår og da smilte hun til meg, og nå det med chatte greia hvor hun ikke svarer som har irritert meg litt. Skal jeg si noe til henne på chat neste gang hun logger på og spørre hvorfor hun ikke svarte eller noe sånt? Eller noe konfronterende som "du kan se når folk leser meldinger"? Har eksamensuke så kommer nok ikke til å se henne mye, så skal jeg på ferie, og etter det er det kun noen få dager igjen av skolen så har ikke mange dager igjen for å spørre irl. Skal prøve å la være å være dramaqueen nå, nattinatt Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ta det med ro. Det behøver ikke å være noe galt. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men hun også er kanskje opptatt med skolearbeid. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ikke spør hva og hvorfor, det ødelegger og du virker sær/fraværende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ikke spør om hun er sur på deg iallefall. Det finnes ikke noe som er verre enn det for min del iallefall. Personlig tror jeg nok ikke hun er sur på deg, men kan være opptatt med andre ting. Jeg synes heller du skal spørre henne om dere skal finne på noe. Om hun ikke svarer så kommer hun nok krypende tilbake om hun liker deg uansett om du slutter å snakke til henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Tja, spurte henne om hun var det og fikk grei respons. Dagen etter startet hun chatten med bare å sende et hjerte og kyss, og endte opp med at jeg spurte om hun hadde noen planer og om hun ville finne på noe. Fikk "ja! <3" som svar som ser ganske positivt ut? Spurte også om nummeret og da spurte hun etter mitt. Skal jeg sende melding nå om hun vil finne på noe idag? Vet ikke helt hva jeg skal si Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gjør'e. Hvis du skal på ferie og hele pakka i sommer gjelder det å smi mens jernet er varmt. Se an stemningen når dere finner på noe og oppfør deg deretter. Hvis hun er flørtete må du følge opp, men ikke for mye. Og hvis hun ikke gjør noe spesielt for å forme stemningen, kan jo du gjøre det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Sendte henne melding om hun hadde noen planer, hun sa hun ikke visste det men ihvertfall ikke før sent i kveld, spurte om hun ville finne på noe og fikk ikke svar, etter en time sendte jeg en melding til, og enda en time senere sendte jeg at jeg tok det som et nei da. Hun sa hun ikke var på mobilen så jeg spurte om hun ville komme ned til stranda og da spurte hun om hun kunne ta med venninna, og etter 3 timer var de endelige klare. Endte opp med båttur og hun satt ved siden av meg og vi snakket og tullet og sånt. Visste hun var pervers (Y) men forventa ikke hun skulle si hun hadde vondt i puppene og snakke om mensen og fingring osv. (Y) Litt langt men er på mobilen. Skal jeg sende hun melding når jeg er hjemme neste uke og spørre om hun blir med på "date" (og bruke ordet)? Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Anonym poster: 263e92a4441adf95852ed9b01d3e5ec2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå