Rambjoer Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Skall kjøpe pc i løpet av neste uke, og lurer på om dette passer sammen. Noen jeg bør bytte? Vil helst ikke bruke mere enn dette på pc. Har mus og tastatur fra før. Kjøper via bedrift på dustin. Skal brukes til gaming, og jeg skal kjøpe cpu kjøler når det kommer flere på markedet. Vil helst ha et rødt svart tema Er det løp og kjøp? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjølere som passer 1155 skal passe 1150 også. For gaming kan du likegodt kjøpe 4670k som 4770k Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 CPU kjøler? Kjenner ikke til EVGA sine PSU'er så kan ikke uttale meg. Har du penger til 780, så kjør på. Er referansekjøleren god nok? Personlig ville jeg tatt Intel SSD og Asus HK. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ser greit ut det der.. Kan jeg spørre hvorfor du kjøper via bedrift? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Husk også på 1 års reklamasjonstid om du kjøper som et firma eller orginasjon. Mot at du som privatperson også har forbrukerkjøpsloven som betyr opp mot 5 års reklamasjonstid, det er noe å tenke på. Om du likevell vil kjøpe som bedrift kan en forsikring være noe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ser bra ut! EVGA PSUene er bra, de CPU kjølere som funker med 1155, funker med 1150 også Ville sett på intel 335 SSD, selv om Samsung er gode de også 780 Ref. kjøler er bra, men det finnes bedre Jeg anbefaler Fractal Design R4 over C70, men det er et mer personlig valg Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ville sett på intel 335 SSD, selv om Samsung er gode de også +1 Lenke til kommentar
Rambjoer Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Da legger jeg til en h100i. Tror referanse kjøler holder på GPU. Alle de andre er så dyre og budsjettet er allerede sprengt. Vil helst ha 4770k siden jeg skal drive med litt redigering. Kjøper via bedrift siden pappa har privat firma og der får vi igjen momsen Lenke til kommentar
Rambjoer Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Da er dette bestilt! Klarer ikke vente :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå