aBadMan Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei Jeg har fjernet måkeskiten, men det er merker igjen etter det, hva må jeg gjøre for å fjerne det? Litt vanskelig å se det på bilde, men la det til uansett. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Huff, det er kjipt å få på bilen. Bra du fjerner det da Kanskje du kan ta å spyle det vekk med en høytrykk spyler? Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bruk litt bonemiddel å poler der du har måkeskit. Jeg klarte å fjerne et tilsvarende merke på min bil. Du kan også bone over små riper etc. Jeg klarte å fjerne store deler av ripene etter jeg rygget i en annen bil. Helt genialt Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Måkeskit er satan selv for klarlakken. Måkeskit pluss sol er satan selv ganger 10. Du kan prøve en rub, ta kontakt med nærmeste bilpleiesenter så får du hjelp til hvilken rub du budre prøve. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Vasket bilen idag osv. Men så jeg må polere for å fjernet merkene? Har aldri polert før. (har ikke poleringsmaskin). Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Du burde polere etter du har fjernet merket. Polergarn for å legge på, polerduk for å fjerne. Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Trenger ikke poleringsmaskin. Bare bruk litt bonekrem på en tørr klut, så står du å gnikker godt over merket og så fjerner du kremen med den rene delen av kluten. Tror du skal få vekk merke da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Da skal jeg dra å kjøpe i morgen, er det noen produkter dere anbefaler? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Meguiars Ultimate Compound, evt. ScratchX og en gul applikator pad som du polerer med. Etterpå tørker du vekk polishen med en mikrofiberklut. Polishen skal ikke tørke. BilXtra skal ha dette. Endret 3. juni 2013 av CFM Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Må dra dit imorgen da, var for sent ute idag. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå