xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hei jeg har en stasjonær gmaing pc. Den er super den men er noe gærnt med nettet. Jeg bruker per dags dato den trådløse wifien som jeg fikk med hovedkortet. det er dette: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Jeg lurer litt på om det har noe å si med hvordan det lagger? det er merkelig siden jeg ligger normalt på rundt 40 ping og så hopper den opp på 200-500 og så hopper den opp på 3000! Dette problemet hadde jeg ikke med laptopen. er det den trådløse enheten jeg fikk med hovedkortet som er for dårlig? bør jeg ha kabel? har ikke lyst til å ha kabel så kan noen anbefale et trådløs nett som er bra? kanskje kabel så hvilken kabel? Tvioler på at det er nettet det er noe gærnt med . Her er specsa til nettet: Dette ble testet når jeg hadde en del faner oppe og en del andre folk var på samme nett. Det beste jeg har hat er 4 msd når jeg testet da jeg var alene. Endret 2. juni 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei jeg har en stasjonær gmaing pc. Den er super den men er noe gærnt med nettet. Jeg bruker per dags dato den trådløse wifien som jeg fikk med hovedkortet. det er dette: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Jeg lurer litt på om det har noe å si med hvordan det lagger? det er merkelig siden jeg ligger normalt på rundt 40 ping og så hopper den opp på 200-500 og så hopper den opp på 3000! Dette problemet hadde jeg ikke med laptopen. er det den trådløse enheten jeg fikk med hovedkortet som er for dårlig? bør jeg ha kabel? har ikke lyst til å ha kabel så kan noen anbefale et trådløs nett som er bra? kanskje kabel så hvilken kabel? Tvioler på at det er nettet det er noe gærnt med . Her er specsa til nettet: Dette ble testet når jeg hadde en del faner oppe og en del andre folk var på samme nett. Det beste jeg har hat er 4 msd når jeg testet da jeg var alene. du må kansje skru av Asus network icontrol 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mye rart med de der Asus WiFi sakene, har et HK med det selv, gikk over til Intel Ethernet (Onboard kabel), det var det beste nettet jeg noen gang har hatt! Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Mye rart med de der Asus WiFi sakene, har et HK med det selv, gikk over til Intel Ethernet (Onboard kabel), det var det beste nettet jeg noen gang har hatt! gidder du å sende link??? du må kansje skru av Asus network icontrol hæ? aldir gjort med icnttrol Endret 2. juni 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Mye rart med de der Asus WiFi sakene, har et HK med det selv, gikk over til Intel Ethernet (Onboard kabel), det var det beste nettet jeg noen gang har hatt! bør jeg ha client mode eller ap mode? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 bør jeg ha client mode eller ap mode? Client! gidder du å sende link??? hæ? aldir gjort med icnttrol Sende link til hva? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Client!Sende link til hva? til den ethernet kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå