Toalettet Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hey! broren min lurer på hvordan han kan få hans sykkel på bakhjulet. Mulig han må dreve om og.. (har dreving mye å si på å få den opp på?) Må jo finnes en plombe man kan ta vekk? Eller effektanlegg ? Takk for svar Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Høl i hodet å begynne med å bygge om sykkelen om han sliter med å få den på bakhjulet. Edit: Ellers så vil jo større drev gjøre den mer aggressivt giret men å få den på bakhjulet bør han få til ved hjelp av kun turtall og aggressiv clutching, evt. kombinert med å reise seg opp på fot-peggene og lene seg bakover. Endret 2. juni 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 bygge om? ... snakker du om? Er bare for å få litt flere hk ut av sykkær'n? Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Å få ein 125 cc til å gå so veldi mykje fortare er eit tafatt prosjekt. Du(han) kan putte på effektanlegg, evt bytte sylinder, men so mykje meir er det ikkje å gjere. Vil man ha aks, må man bytte til eit større bakdrev, som igjen går på bekostning av toppfart. Å få ein 125 på bakhjulet(4-takt) kun med power er bortimot umuleg. Du må isåfall stå på baksete å rykke han opp. Vent til du kan kjøpe 400+cc motard el. liknande. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 mal på fartsstriper å håp på det beste 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kan være lurt å nevne merke og modell Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Masekoppen: tøffen fantic 125 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 hehe, malte hvite fartsstriper på en skrusuki forrige sommer, funket på sett og vis effektanlegg vill ikke ha nevneverdig effekt. regner med at det er noen plomberinger(gjerne 3 stk) så disse må fjernes før noen andre justeringer. sjekk hvordan denne modellen passer med større sylinder, om den tåler det ekstra trykket og om den passer på motoren. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Effektanlegg bør hjelpe litt (om du fjerner plombering). Ellers så må det bli ny forgasser og trimsylinder. Men husk at det går mye på teknikk å få en sykkel på bakhjulet. Endret 2. juni 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 På de 125cc jeg har kjørt har man måtte bruke clutchen aktivt for å få den opp. Selv hadde jeg honda xr 125l. Denne fikk jeg opp på bakhjulet uten clutch, men måtte da presse ned å så røkke i styret mens jeg ga full gass i 1.gir. Dette var med original sykkel. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 plomber på 4-takt 125 cc? første gang jeg har hørt snakk om noe sånt.. 1 Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 1 eller 2gir, 0-30kmt;, ,clutch inn, ,max turtall, slipp clutch brått. Husk foten på bakbremsen. Eller stå, 2gir, touch frambremsen, len deg bakover å gi på. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 plomber på 4-takt 125 cc? første gang jeg har hørt snakk om noe sånt.. Greit for meg, har kjørt cross aktivt i 6 år så ikke kom å si at 4-taktere ikke blir plombet ned. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Greit for meg, har kjørt cross aktivt i 6 år så ikke kom å si at 4-taktere ikke blir plombet ned. Stor forskjell på cross sykkel og "racing" sykkel 125cc. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Det er supermotard da.. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 okei.. jeg var kanskje litt vag i formuleringen min her, beklager. Plomberinger på 4-takts 125 ccm beregnet på vei? (altså som kan registreres, og få utlevert skilter) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 ganske sikker på at Wr som er 4 takter har tre plomberinger originalt. Lenke til kommentar
byggbygg Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det e bære å je foill gass å røkke i styre Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 ganske sikker på at Wr som er 4 takter har tre plomberinger originalt. Antar det er Yamaha du snakker om da, Husquarna(2-takt) har også en med samme navn. Klarte ikke å finne noe om plomberinger jeg ihvertfall. kunne du finne noen kilder til din påstand? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 vel, ikke andre enn at kompisen min sendte sin inn på verksted for og fjerne plomberingene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå