Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter under ribbebeina på høyreside

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har den siste tiden opplevd et lite ubehag på min høyreside rett der ribbebeina slutter helt nederst på høyre-side, det er smerter som kommer når jeg er i fysisk aktivitet og har bare blitt værre og værre (har vell pågått en ukestid) Jeg var i kontakt med legekontoret der jeg har min fastlege og han har ferie frem til midt ut i neste uke og var da meget travelt, så er nesten to og en halv uke til jeg har fått time (Fått time 19)

Jeg er veldig aktiv og dem mente det kunne være muskulært i mageregionen og at det burde gå over av seg selv etter noen få dager. Det er vedvarende smerte og den forsvinner omtrent med engang jeg setter meg ned, viss jeg går i normal gangfart kommer smertene etter noen få steg og er da forholdsvis smertefulle.

kroppen.jpg

Viss jeg bruker bilde for å vise hvor det gjør vondt er det i området i mellom leveren og tykktarmen. Anonym poster: 17eb3a7d3c3f7c4a6d869254e38d1f0f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...