nedlah Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, er det mulig. Sier litt om holdningen til enkelte, fader meg det dummeste forslaget jeg har hørt. Hvor lavt går det an å synke? Du er ikke tilfeldigvis utlendig også? Nikkor, det er helt ok at du er kritisk til å motta dagpenger og forslaget mitt over. Det har du lov til å være i dette frie land. Det jeg derimot reagerer på er at du forutsetter at jeg er utlending bare fordi jeg kom med dette forslaget. Jeg er etnisk norsk, født og oppvokst i Bærum. 2 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nikkor, det er helt ok at du er kritisk til å motta dagpenger og forslaget mitt over. Det har du lov til å være i dette frie land. Det jeg derimot reagerer på er at du forutsetter at jeg er utlending bare fordi jeg kom med dette forslaget. Jeg er etnisk norsk, født og oppvokst i Bærum. Er det så rart da? Men da er du tydeligvis like ille som de. Ikkje bra. Lenke til kommentar
Fredrikke_ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg bor selv i Thailand, og er helt forelsket i dette landet! Ja, det er sant, at mange steder er nå ødelagt av for mye turisme. Men det er fortsatt utrolig mange fantastike steder som er i stor grad skjemmet for turister! Her kan man leve og reise veldig billig. 40,000 kr vil komme deg langt, og gi deg en uforglemmelig oppleve. Kan også anbefales å kombinere med Laos, Kambodsja, Vietnam, Burma.. Hvordan type reise er det du tenker deg? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skal man ikke få dagpenger mens man leter etter jobb. Er vel nettopp derfor man får dagpenger!!! Joda om en leter etter jobb skal en ha dagpenger, men da skal en også kunne stille opp til intervju på kort tid. Det er ikke helt enkelt om en er i India. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg bor selv i Thailand, og er helt forelsket i dette landet! Ja, det er sant, at mange steder er nå ødelagt av for mye turisme. Men det er fortsatt utrolig mange fantastike steder som er i stor grad skjemmet for turister! Her kan man leve og reise veldig billig. 40,000 kr vil komme deg langt, og gi deg en uforglemmelig oppleve. Kan også anbefales å kombinere med Laos, Kambodsja, Vietnam, Burma.. Hvordan type reise er det du tenker deg? Kult, jobber du i Thailand? Jeg vurderer selv å bo i Thailand for en periode, men jeg har vel ikke lov til å jobbe? Det betyr isåfall at jeg må leve på oppsparte midler. Har hørt folk snakke om at man trenger minst 15000 NOK per måned for å få det til å gå rundt. Lenke til kommentar
Fredrikke_ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Kult, jobber du i Thailand? Jeg vurderer selv å bo i Thailand for en periode, men jeg har vel ikke lov til å jobbe? Det betyr isåfall at jeg må leve på oppsparte midler. Har hørt folk snakke om at man trenger minst 15000 NOK per måned for å få det til å gå rundt. Ja, jeg jobber her. Har gjort litt forskjellig Det enkleste er vel å starte som praktikant gjennom en organisasjon eller jobbe som engelsklærer. Noe du kunne tenke deg? Man har lov til å jobbe! Det eneste er at du må ha ting i orden med visum. Det går ikke en dag hvor jeg angrer på at jeg flyttet hit! Anbefaler alle som har bittelitt lyst. En helt ny verden Nå er ikke jeg så glad i å shoppe og bruke penger, så klarer meg fint med 5-6000 kr i mnd på leie, mat, litt festing/ute og alt annet som trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå