MohWarfighter Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Jeg lurte på om jeg kan spille arma 3 på samme grafikk som på 2. Jeg spiller på normal. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Jeg lurte på om jeg kan spille arma 3 på samme grafikk som på 2. Jeg spiller på normal. Nå er det vel kun Arma 3 beta som er ute, så det er vanskelig å si om det kommer til å være stor forskjell. Men i utgangspunktet kan du ikke regne med å kjøre Arma 3 med de samme innstillingene som Arma 2 og få samme ytelse. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nå er det vel kun Arma 3 beta som er ute, så det er vanskelig å si om det kommer til å være stor forskjell. Men i utgangspunktet kan du ikke regne med å kjøre Arma 3 med de samme innstillingene som Arma 2 og få samme ytelse. Arma 3 er mye mer optimalisert enn Arma 2, til og med i alfa stadiet. Dette vil nok bli enda bedre i beta og frem mot spillet slippes. Vi vil få mye bedre FPS i Arma 3 enn jeg gjorde i Arma 2, med samme hardware. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Støtter de over. Foreløpig har jeg hatt mye bedre ytelse. Samtidig er vell ikke hele kartet ute i betaen? I ARMA2 er det en enorm ytelsesforskjell mellom de minste øyene, og byene i det store kartet. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Tusen takk! Dere er veldig hjelpsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå