Kimmi97 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hei! Jeg er en stolt eier av en strøken Derbi Senda X-race 09 mod. Mopeden min går i 55 på flatvei og 60 på veier med liten nedoverbakke. Så jeg har lyst å montere trim på mopeden. Disse delene har jeg funnet fram og ønsker å kjøpe: http://bildr.no/view/1630590 Jeg er klar over det at jeg da blir nødt til å sette inn ei større dyse, men hvilken størrelse bør dysen være, og er det en 5mm eller en 6mm på disse forgasserne? Er det nødvendig at jeg kjøper et nytt luftfilter, eller kan jeg bare borre den opp veldig enkelt? (Prøver å spare litt penger) Er det noe annet jeg må ta hensyn til og/eller inkludere i handlelisten? Tåler motoren dette, eller er det en viss rissiko for at f.eks veiva ryker? Må jeg ha ny kjede siden jeg setter på et bakdrev som bare har 50t når det som står på har 70t? Og til sist, hva skjer om jeg støter på onkel Politi? Som dere ser er jeg ganske ny på dette, så det ble en del spørsmål her å stille. Takker på forhånd for alle som gidder å hjelpe meg Edit; (ignorer den tullete skriveleifen på tittelen) Endret 2. juni 2013 av Kimmi97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå