Gå til innhold

Iphone 5 eller Samsung S4, har Ipad fra før

Anbefalte innlegg

hei og hallo

jeg skal ha meg ny mobil og lurer på hvilken som er best for meg av iphone 5 og galaxy s4? jeg har ipad fra før og vil jo derfor få de appene jeg har kjøpt på iphonen, men samtidig har jeg hørt at s4 er best. jeg kommer til å bruke telefonen til spilling og sørfing og selfølgelig mld og ringing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hvilket operativsystem du foretrekker. Dersom du aldri har brukt Android i noe særlig stor grad anbefaler jeg deg at du tar en titt på disse:

http://www.youtube.com/watch?v=qrtLB6nENjI&list=PL8mG-RkN2uTxBsXDnBM1CSx6r1uMzw2SU

Dersom du har lyst til og spare litt penger og teste ut Windows Phone 8 kan du kjøpe deg en Samsung Ativ S . Det er i bunn og grunn en S3 med Windows Phone som har droppet i pris fra 4500 til 1000 kr.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Det er klart det er mange fordeler ved og ha flere Apple produkter da de snakker godt sammen med hverandre og ikke like godt sammen med andre merker, samt at, som du også nevner, at du ikke trenger og kjøpe apper både fra Google Play & AppStore, men det er jo også morsomt og ha forskjellige produkter da iPhone og iPad blir 2 veldig like produkter med unntak av størrelse. Personlig syntes jeg Android telefonene har litt mer spennende utvalg, og et ikke like låst OS, men iPhone og iPad er jo også bra produkter.

Bruker både Android og iOS produkter, men ettersom jeg blir mer og mer vandt med friheten i Android merker jeg at jeg føler det litt som jeg sitter med en tvangstrøye når jeg bruker iPhone & iPad-en, men det er en personlig smaksak, benytter man seg ikke av den friheten, så trenger man den heller ikke. Jailbreaker du får du jo også mere frihet på iOS.

Ble litt babling og ikke så konstruktivt men...

Lenke til kommentar

Bare ene og alene det faktum at jeg kan basically bruke telefonen min som en pcerstatning mtp feks å laste ned filer gjør at jeg personlig foretrekker android over wp8 og ios.

Jeg tror ikke du bommer stort uansett, de er jo bra telefoner begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...