Oskov Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Som emnetittelen sier, om jeg skal bruke JP på heirloom til tank som bruker plate, hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Her er det en liste, tror den gjelder enda Her er også skjold som ble addet i 5.2. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Takk for svar og link. Da sjekker jeg lista og finner det med mest stamina. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Velg bitene med 10% xp bonus. Atlså head, shoulders, chest og legs. Velger du legs og head så kan du bruke de helt til level 85. Shoulders og chest må oppgraderes for 1000 JP (omtrent) før de fungerer over 80. Edit: korrigerte VP til JP. Endret 4. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Takk for tipset, det skal jeg følge med på, for meg er nesten hovedpoenget nettopp xp, og om man kan holde på til 85 og ikke 80 er jo det et stort pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå