Jentungen2 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Dit stien leder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Fin bruk av plankene som "leading lines" - leder øyet inn i bildet og fungerer som hovedmotivet. Jeg liker minimalismen i bildet - det er enkelt og tydelig. Rent komposisjonsmessig fungerer det sånn sett fint, men jeg skulle gjerne sett litt mer av forgrunnen - litt mer av bakken foran plankene. En annen mulighet er å beskjære til portrett-orientering. Altså skjære vekk mye av sivet, slik at plankene starter nede i midten, og ender i et punkt som ligger ca. 2/3 opp og mot venstre i bildet. Det kan muligvis gjøre komposisjonen sterkere. Lyset er en utfordring her, det ser ut til å være midt på dagen. Lyset er noe hardt, men til tross for det synes jeg du har fått frem grønnfargen fint. Det ville vært interessant å se bildet i sort/hvitt. Motivet har potensiale, en idé kunne være å dra tilbake en gang lyset er litt "bløtere" (eks. solnedgang). Ellers er det skarpt og fint, hele bildet er i fokus. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Tusen takk for kreativ tilbakemelding KreativKrabat Synes du hadde noen gode spor å følge her, kan hende kommer jeg dit igjen i den gylne timen, for som du også nevner, så var lyset hardt denne dagen. Har lagt ut en svart hvit V3 versjon med kutt av siv på begge sider og beholdt det som var foran der plankene starter, ikke så dumt det, du er nok inne på noe her Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bare hyggelig! Jeg synes bildet er mer balansert i V3, det fungerer veldig fint. Lyset er som det nå en gang er, værgudene gjør som de lyster. God aften! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Henger meg på den KreativeKrabat,verkelig spennende ble bilde i V3 etter anbefalinger fra krabaten!! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Takk for det Tor r, fint å få tilbakemeldinger på hva andre ser og tenker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg