Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Slapp kuktass Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det var ordspillet som fanget min oppmerksomhet, så det virket! Jeg liker bildet, det er litt interessant. Man ser ikke helt hva det er med det samme, det gjør det litt spennende. Artig kombinasjon av det grønne "organiske" og det metalliske, kunstige (lykten). Komposisjonsmessig føles det bittelitt ubalansert. "Kuktassen" ligger pent og deler bildet omtrent ved det gylne snitt, men jeg synes ikke det passer helt å plassere lykten i midten. De er begge vesentlige blikkfang i bildet, og jeg skulle gjerne sett hvordan det så ut hvis de var plassert på hver sin side av midten. Har du ett hvor du står lenger mot venstre? Ellers liker jeg fargene og lyset; det ser ut som om solen har stått lavt, det fremhever bladene (om man kan kalle det det på en kaktus). Fint fokus; det ser skarpt ut, alt sammen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Det er ikke alltid man bare kan velge og vrake når det gjelder komposisjon. Det du ber om tror jeg ikke var mulig her. Hvertfall har jeg ikke flere eksponeringer av dette. Men når det er sagt så er jeg fornøyd med komposisjonen her der planta helt fremst til høyre, kaktusen og de to lampene utgjør en diagonal. Takker så mye for ditt innspill. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg