Nils Christian Skjauff Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Rådyrbukk - nærportrett. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Meget vakkert av rådyrbukken Nils Christian! Likar utsnittet du har valgt her. Veleksponert med gode detaljer i pels og på gevir. Flott bakgrunn. Magnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Utrolig bra. Ser ut til å være perfekt lyssetting. Når på døgnet og under hvilke værforhold er bildet tatt? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Tusen takk for kommentarene: Magnar og Erik ! Bildet er tatt mellom to regnskurer på ettermiddagen! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Flott nærportrett av Rådyrbukk Nils Christian. Ha en fin søndag med hilsen Leif Sigvard Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Som det blir poengtert ovenfor: veldig flott bilde! Jeg skulle gjerne sett en smule mer "luft" nederst i bildet, altså under snuten - det er beskåret litt for tett akkurat der, synes jeg. Ellers perfekt lys, fokus, et.c. Komposisjonen fungerer godt. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Dette er et nydelig portrett av rådyrbukken. Liker fargene, den duse bakgrunnen og kommposisjonen. Jeg syns også det er litt trangt tra snuten og ned til billedkanten, men nå sknakker vi smådetaljer/pirking! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Veldig bra råbukk bilde, magisk lys. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg