hphaag Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei! Jeg går i tiende klasse og har tatt privatist eksamen i "Markedføring og Ledelse 2", men er litt usikker på hvordan systemet fungerer med å vlege fra karakterene osv. Spørsmålene mine er da.. * På hvilket vitnemål vil jeg evt få denne karakteren? 10.klasse eller vgs3? * Hvordan kan jeg evt velge å stryke denne fra vitnemålet?? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tør jeg spørre hvorfor du har tatt Markedsføring og Ledelse 2 eksamen i 10. klasse? 3 Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Trodde man skulle velge på forhånd om man skulle ha med den karakteren, som man har fått som privatist? Ble litt i tvil seg, som Havardu. Hvordan/hvorfor tar du eksamen for Markedsføring og Ledelse, når du er 10 klassing. Trodde dessuten at man ikke kunne på privatist-eksamens karakteren på 10 klasse vitnemål, man ikke skal ta opp fag da .. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg går i tiende klasse og har tatt privatist eksamen i "Markedføring og Ledelse 2", Det gir ingen mening. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det gir ingen mening. Vel. Enten er vedkommende veldig smart og har hoppet over ett par (en del) trinn.. Eller så ja.. 3 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ny Einstein? Endret 2. juni 2013 av ZPAS 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå