Syretrynet Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hatt en svær jævel av en kvise på nasen i over 3 uker nå. Det skjer INGENTING med den uansett hva jeg gjør, så i dag prøvde jeg å trykke litt på den. Jeg tok litt i, og det sprutet ut av hvitt gørr. Er det dette man kaller hudorm? Fikk en orgasmisk følelse, da det føltes som veldig mye av kvisen forsvant, ihvertfall mye av innholdet. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei, det er nok en hudorm hvis gørret var helt hvitt ja. Vet ikke akkurat hva du skal gjøre nå jeg, men nå er du hvertfall kvitt den eller? Bare du ikke får arr, så er det bra iallfall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kvise er hvit/grønn, hudorm er sort på tuppen, altså det du ser av den før du kniper den er en sort flekk. Hudormer skal heller ikke knipes ut, etterlater dype "krater" og kan gi arr. Finnes andre ting en kan gjøre for å bli kvitt hudormer. Rense huden grundig osv osv. Google er din venn. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Rens huden din litt, smør den og få litt sol på kroppen, så forsvinner kviser fort av seg selv Lenke til kommentar
Syretrynet Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Kvise er hvit/grønn, hudorm er sort på tuppen, altså det du ser av den før du kniper den er en sort flekk. Hudormer skal heller ikke knipes ut, etterlater dype "krater" og kan gi arr. Finnes andre ting en kan gjøre for å bli kvitt hudormer. Rense huden grundig osv osv. Google er din venn. Hudormer kan vel være både hvite og svarte? Denne var ihvertfall hvit.. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvis det spruter hvitt gørr ut, er det ikke en hudorm, men "levninger" av en betennelse i huden, dvs døde, hvite blodceller, med andre ord en akne (kvise). Hva du skal gjøre nå? Vask huden omhyggelig, men forsiktig. Lenke til kommentar
Syretrynet Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Takk for oppklaring. Var en lignende hvit prikk der i dag og, trykte på den og til min store forskrekkelse sprutet det ut med rent blod. DEN strålen mildt sagt.. vask huden med hva? har smurt den inn med krem flere ganger daglig i helgen, men usikker på hva annet jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Vask huden med mild såpe (f eks Lano, Dr Greve). Morgen og kveld. Og du skal IKKE klemme eller trykke noe mer nå, for da kan det sette seg betennelse i såret. Og det er en MYE verre betennelse enn en akne (kvise). Du kan bruke en hudkrem inneholdende aloe-vera eller tetreolje. Og i gamle dager var det noe som het Valcreme, vet ikke om den finnes lenger. Men viktigst nå, er at du lar aknen din være i ro, slik at såret kan leges. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Og så finnes det noe de kaller "hudvask uten såpe", det kan også brukes. Det er det aller mildeste alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå