^sushi^ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvorfor rebooter pcen min av seg selv?? Når den har reboota og kommt inn i windows igjen komme d en feilrapport opp! Står at d e et alvorligt problem me hardwaren elle noe...! Har nettopp bygd an! Hovedkort + alt annet står i signaturen min! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du bør nok skrive ned feilmeldingen og poste den her. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 lær deg å skrive orntli' topic + det tigerdip sa Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 feilrapporten komme bare opp når pcen rebooter seg av seg selv! Det skjer isje SÅ ofte! Kansje 1 gang i timen! så eg ska skriva an opp neste gang eg får an på pcen! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Lautsprecher, hva er grunnen til at du siterer meg i signaturen din? :o ellers, ta skjermdump og post her eller søk google, så er det lettere å hjelpe deg + fiks overskriften på tråden før den stenges, f.eks: "får opp feilmelding ..... ved reboot, nybygd maskin" Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvis det kommer opp en rute hvor den teller ned fra 60-0sek for så å reboote så har du besøk av MsBlast viruset, men hvis det er andre ting så blir du nødt til å forklare litt nøyere. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Stenges grunnet dårlig topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg