andy89 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Prøv en nettverkskabel. Hadde samme problemet. Den fryser fordi at nettverket slås ut og inn hele tiden. Ihvertfall slik det var for meg Vist du tenker istendenfor trådløst, så bruker jeg nettverkskabel i dag og ikke trådløst Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Virker som du er enda en som har problemer med Crucial M4 SSD. Har du oppdatert firmware på den SSD'en din? Har du ikke gjort det vil du få problemer med den etter en viss tid, ca 5000 timer, altså restart, BSOD etc. Siste firmware er 070H og du bør oppdatere til den snarest. Takk for info, min har gått snart 5500 timer. Kjørte nettop en update, så får se om det hjelper Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Det viste seg at det var problemet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det viste seg at det var problemet. Takk for hjelpen! Konge at det hjalp med en firmware oppdatering. Kanskje du kan bruke Løst knappen opp til høyre. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Ja det var flott, heldigvis var ingenting ødelagt Hehe, ja den så jeg ikke Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) En kabel hadde dårlig kontakt, løst. Endret 9. november 2013 av andy89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå