Gå til innhold

Veksthormon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyde er overrated.

Kom faktisk fram i en amerikansk undersøkelse at høyere menn generelt tjener mer penger enn de kortere.

Finnes dog positive ting med å være lavere, som at man passer perfekt i alle sportsbiler og på r-sykler.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som gikk/går på veksthormoner. Hun startet da hun var ca. 13, men jeg merket i hvert fall ingen ekstrem fremgang i alle årene hun tok det. På den tiden var vi like høye, men jeg har blitt høyere enn henne i dag, og jeg er ikke spesielt høy.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Kom faktisk fram i en amerikansk undersøkelse at høyere menn generelt tjener mer penger enn de kortere.

Finnes dog positive ting med å være lavere, som at man passer perfekt i alle sportsbiler og på r-sykler.

pssst, er rundt 188 + - passer fint på alt fra ducati 1198 til RSV4.

Lenke til kommentar

Æ e IKKJE tromsøværing, de fettskoiltan e lite ainna einn skeivronka ekaillonga... :lol:

No syns æ fan steike mæ du ska ta å passe dæ litt her!

Edit: @TS: Du er klar over veksthormoner er ekstremt anabolsk? Om du bestemmer deg for å gå på dem vil jeg sterkt anbefale deg å utnytte det i best grad og dra på treningssenteret for å bygge deg noen muskler i tillegg! Det er ikke å overdrive når jeg sier at du kommer til å bygge leggmuskler av så lite som å gå opp ei trapp.

Les på hvordan du skal trene og spise fremover, og du kan få ekstremt gode "gratisresultater" under perioden du tar dem. Kanskje er det uetisk, men nå får du det slengt i fanget, så why the fuck not.

Endret av Eloquent
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

men han sa at jeg måtte ta blodprøve også skulle han høre med en spessialist innenfor veksthormoner osv.. Kom tilbake om 2 uker så får du svar om du får eller ikke sa han så føyk jeg hjemover mens jeg håpet på og ba om å få possitivt svar!

Har du fått svar fra legen? Er litt nysgjerrig på hvordan det gikk, håper du fikk et positivt svar. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du er ikke ferdig utvokst, så du få gjerne en del flere centimetre.

Jeg fikk netopp svar fra legen, og han sa ikke nei eller ja om å ta veksthormon, han kunne henvise meg til en spessialist. Men han sa også at jeg hadde normal mengde veksthormon produksjon i meg, så det jeg lurer på da er om hva dere tror vil skje om jeg får veksthormon fra en spessialist, kommer ikke jeg til å få masse bivirkninger som større panne, skjeve, føtter, hender osv osv ?

Lenke til kommentar

Jeg fikk netopp svar fra legen, og han sa ikke nei eller ja om å ta veksthormon, han kunne henvise meg til en spessialist. Men han sa også at jeg hadde normal mengde veksthormon produksjon i meg, så det jeg lurer på da er om hva dere tror vil skje om jeg får veksthormon fra en spessialist, kommer ikke jeg til å få masse bivirkninger som større panne, skjeve, føtter, hender osv osv ?

Helt ærlig, hvis du har normal produksjon er det vel ingen grunn til å ta ekstra hormoner. Dette kan vel også over tid gjøre den naturlige produksjonen lavere(ikke siter meg på det).

Man har gener som bestemmer hvor høy man blir, hvordan man ser ut, og selv om man ikke får akkurat de genene man ønsker, betyr ikke det at man skal ta til med andre virkemidler for å gjøre kroppen annerledes.

Nå er det jo ikke sikkert at en spesialist vil gi deg hormoner uansett.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, hvis du har normal produksjon er det vel ingen grunn til å ta ekstra hormoner. Dette kan vel også over tid gjøre den naturlige produksjonen lavere(ikke siter meg på det).

Man har gener som bestemmer hvor høy man blir, hvordan man ser ut, og selv om man ikke får akkurat de genene man ønsker, betyr ikke det at man skal ta til med andre virkemidler for å gjøre kroppen annerledes.

Takk :)

Nå er det jo ikke sikkert at en spesialist vil gi deg hormoner uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...