AnonymDiskusjon Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hei, et familiemedlem har prøvd å ta livet av seg og den personen står meget nærme meg. Viser ingen form for emosjonelle følelser egentlig, noe trist bare. Vil det tilsi at jeg er en kald person? Anonym poster: 308e1a63bd85909a6f71df9f9bcbfeb9 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hei, et familiemedlem har prøvd å ta livet av seg og den personen står meget nærme meg. Viser ingen form for emosjonelle følelser egentlig, noe trist bare. Vil det tilsi at jeg er en kald person? Anonym poster: 308e1a63bd85909a6f71df9f9bcbfeb9 Hei, huff så trist å lese Du er vel en kald person da, hvis jeg var deg så hadde jeg fått emosjonelle følelser iallfall. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2013 Nei, du trenger ikke å være det. Folk takler ting forskjellig. 15 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nja, nå du fikk jo tydeligvis dårlig samvittighet fordi du ikke "følte nok", dette kjennetegner vel ikke kalde personer? 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Nei. Alle er forskjellig Endret 1. juni 2013 av Gjest Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Men følelser kan komme etter hvert og. Kanskje det bare ikke har gått helt opp for trådstarter ennå. Kondolerer ihvertfall... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mange har bare ikke lyst og vise følelser, de synes det ikke passer dem, Men mye med problemet der er at de tar det i lengre perioder, hvor man angrer, føler skyld, og at man rett og slett ikke bryr deg. Visst man sliter psykologisk kan dette vere skadelig , men visst du ikke føler at du har noen sosiale problemer eller sliter noe psykisk, så er du ikke ond, bare forskjellig en andre. Man må ikke ta en Titanic for og huske vennene sine, Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det er vel bare din måte å takle det hele på, bearbeide følelsene ved å ikke la de komme for "nær" deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå