Harald Gjerholm Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Høst morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Vakkert lys og bilde,må nesten ses i stort for og se hvilken kvaliter bilde inneholder. Litt minus blir det sorte i bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Vakkert lys og bilde,må nesten ses i stort for og se hvilken kvaliter bilde inneholder.Litt minus blir det sorte i bilde Mange takk Tor. Smak og behag med det mørke selvfølgelig. Jeg har dette ute på Flickr og der mener de noe annet - ja sånn er det bare. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nydelig stemning, med vakkert lys og fine farger. Tor er inne på det sorte her, og jeg synes nok det blir litt dominerende, særlig det fremste partiet. Hadde hjulpet om det var litt detaljer i det mørke, men her er det vel strengt tatt gjengrodd og blir i mine øyne noe dominerende i et bilde det lyset og tåkedisen er det som for meg skaper stemningen. Men - det kan selvsagt tilføre bildet et element av sterk kontrast og noe litt uhyggelig - kommer an på øynene som ser og uttrykket er det selvsagt du som velger. Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Wow, vakkert lys. Disen fungerer godt, det røde huset virker som et "mildt" blikkfang der oppe, men dominerer ikke bildet, selv om det er rødt. I forhold til det sorte (jeg formoder det er skyggen til venstre i bildet det er snakk om), så er det nok veldig smak og behag. Jeg synes det fungerer ganske fint - det balanserer det store mørke området øverst til høyre i bildet. Det fungerer også som et visuelt "anker" i forgrunnen, om man kan si det. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Mange takk for kommentarer. Har lagt inn en litt lysere versjon. Mulig denne faller bedre i smak. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mange takk for kommentarer. Har lagt inn en litt lysere versjon. Mulig denne faller bedre i smak.MvhHarald G. Kan være fint å prøve seg litt frem, men jeg vil nok gå for den første - synes nok best om stemningen her. Og jeg synes jo det er et svært vakkert bilde, trass i det jeg hadde å kommentere Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har prøv å dodge litt men den haugen er ganske saftig. Syns vel selv at de mørke feltene tilfører litt dramtikk i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg