Eriksen123 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har ett eldre Logitech G51 plutselig en dag stoppet det å funke men hvis jeg snur eller løfter litt på bassen så funker den men da må jeg ha den i den samme posisjon. Lyden kan komme å gå noen gnager funker panelet andre ganger ikke da bare lyser det og jeg får forandra lydnivået på panelet men lyden er den samme. Har prøvd på tv, iphone og pc så tror ikke det er driveren. Noen som vet hva problemet kan være?? Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg har ett eldre Logitech G51 plutselig en dag stoppet det å funke men hvis jeg snur eller løfter litt på bassen så funker den men da må jeg ha den i den samme posisjon. Lyden kan komme å gå noen gnager funker panelet andre ganger ikke da bare lyser det og jeg får forandra lydnivået på panelet men lyden er den samme. Har prøvd på tv, iphone og pc så tror ikke det er driveren. Noen som vet hva problemet kan være?? Hei, kan det være dårlig strøm signal? Ikke vet jeg da, men bare kom med ett alternativ. Altså at det er dårlig signal, sånn at at det ikke kommer strøm i fra strømledningen til ditt anlegg. Endret 1. juni 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Eriksen123 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Panelet er koplet til bassen og det lyser så tror ikke det er noe med syrømmen å gjøre men takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå