waters46 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei ! :o Har bråbestemt meg for ny skjerm. Samsung 191T. Stilig! Men kanskje jeg skulle gå for 192T? Noen som har prøvd den? Er den bedre, eller bare dyrere? Har også hørt at 193 er på trappene! Men aner ikke om det er værd å vente. Trenger mer plass på skrivebordet. Har en gammel 19" Belinea. Grei nok.. Noen som vil svare? mvh 46Waters Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 192T er kort sagt en billigere utgave av 191T med annen innpakkning, forskjellen på skjermene er svært små. Specs er også like. Personlig synes jeg 191T er en av de mest elegante skjermene >10K (men jeg kan vel ikke regnes som helt nøytral 193T har jeg ikke sett noen tester av enda, men den har forsåvidt samme spesifikasjonene. Lenke til kommentar
-Noname- Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har ikke peiling på hva som forskjellen. Men komplett har fått inn 193T utgaven og selger den faktisk billigere enn 192T. Skjermene har vel, om jeg ikke tar helt feil, samme spec. Hvorfor lager de da enda en ny utgave???? http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=7&t=767&l=2 Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Forskjellen mot 192T er vel at 193T ikke har innebygde høyttalere så da sparer du litt på det. Ikke mange som trenger de allikvel sikkert. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 SyncMaster 191T Silver Denna modell har utgått och ersätts av SyncMaster 193T Pris : Utgått Fra http://www.samsung.se Mao, Samsung SyncMaster 191T er en utgått modell. Erstattet av 193T. Jeg ville gått for 193T, eller evt. ventet på 172X. Riktignok 17", men har 16ms responstid. Den har ikke kommet ennå dog. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg tror selve LCD-panelet er det samme på alle modellene. (Derfor de har samme specs) Forskjellen er så vidt jeg ser bare foten og ramma. 192T har samme prisbelønte sammenleggbare fot som 172T har. Hvis foten og designen ikke er så viktig for deg vil jeg gått for den billigste av disse. Hvis design er viktig, velg 192T. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 review av 192T @ anandtech 192T = singel monitor markedet 193T = dual monitor markedet Lenke til kommentar
waters46 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 :smile: Takk for mange svar. Jeg går nok for 193T. fant bilde av den. Drittstilig! Den sorte koster 6240,- hos Pc-eksperten. Billigste jeg fant. Kan visst få den billigere i sølv. 172x hadde jo vært fristende å vente på.. Med den korte responstiden. Og med 1 cm bred ramme rundt skjermen. Må tenke på det til mandag. Ellers hadde bestillingen vært inne i dag. Skal bruke skjermen til bildebehandling og litt spill. Vet ikke hvordan det er å spille på så stor skjerm (19"). Det blir vel litt mer grovkornet? Det neste blir vel nytt skjermkort. GeForce 2 (MX-400 32mb) er vel ikke det heftigste lenger. Ha en fin helg waters46 [/img][/url] Lenke til kommentar
audunr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har 193T selv, i hvitt. Skjermen er imidlertid ikke hvit, men standard datamaskingrå. Mine kommentarer: - Skjermflaten er enorm. Sitter nå 50-60 cm vekk fra skjermen uten problemer. - Bildet er sylskarpt, og vesentlig dårligere med vanlig kabel enn med DVI. - Spill fungerer greit. Tendenser til ghosting i UT2003, har nå vent meg til dette. - Film fungerer flott. - Til bildebehandling fungerer den strålende. Massevis av detaljer i skyggene. MVH Audun Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm... Har selv en Sony G420, som jeg nå vurderer å pansjonere, til fordel for en 193T. Etter å ha lest denne diskusjonen er jeg nesten enda mere sikker i mitt valg... Ser at under detaljer på Komplett, at det følger med både analog og digital kabel SNACKY! Lenke til kommentar
audunr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg fikk ikke med noen DVI-kabel da jeg bestilte fra Komplett. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå