AnjoEntertainment Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Lord of the Rings Musical | the Return of Hip-Hop Traileren er like useriøs som tittelen, da dette er en såkalt "spoof" av filmen, en form for parodi. Videoen er laget som en seriøs filmtrailer, dog selvfølgelig fylt med useriøst tullball, og ble laget i håp om å underholde og gi publikum en smak på hvor mye litt gjennomført redigering kan endre kontekst og story og rett og slett bare leke seg med eksisterende filmmateriale. Jeg setter alltid pris på konstruktiv kritikk! Om Meg & Mine mer seriøse verk Jeg driver profesjonelt og lager film- og videotrailere, seriøst, men har nå i nyere tid begynt å leke meg litt mer og prøvd meg litt mer med humor. Om du vil se noen av mine mer seriøse verk, ta en titt på de to jeg er kanskje mest stolt av: Harry Potter - Slytherin's Theme [Trailer] Lord of the Rings - A Shattered Middle-Earth [Trailer] Håper det faller i smak! 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Kreativt og morsomt. Du kunne kanskje ha brukt litt mer profesjonell tekst. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 Hahaha, bra timet med musikken. Henger meg på at "Mellompartiene" med tekst er det svakeste i videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå