Gå til innhold

Samsung Galaxy S4

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å finne bildokking til min Samsung Galaxy S4.

Det jeg trenger er en 12V lader + AUX kabel slik at jeg kan bruke telefonen til å høre på musikk når jeg kjører.

Har lett en stund nå, og har egentlig ikke funnet noe som passer.

Legger med en link til den som jeg har funnet.

Jeg tar gjerne i mot andre forslag visst du har det!

http://no.mobilefun.com/37726-ibolt-xprodock-active-music-vehicle-dock-for-samsung-smartphones.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der så jo helt forferdelig ut å ha på dasjbordet.

Jeg bruker bluetooth audio i bilen jeg , galaxy paret med bilens audiosystem.

Telefonen ligger i bukse eller jakkelomma.

Kanskje vurdere bilstereo med bluetooth audio streaming muligheter.

Hmm. Det virker som en mer real måte å gjøre det på. Jeg har en BMW 3-serie fra 1994. Hvilken bilradio anbefaler du, eller hvilken har du?

Lenke til kommentar

Det der så jo helt forferdelig ut å ha på dasjbordet.

Jeg bruker bluetooth audio i bilen jeg , galaxy paret med bilens audiosystem.

Telefonen ligger i bukse eller jakkelomma.

Kanskje vurdere bilstereo med bluetooth audio streaming muligheter.

du får bot med tlf i lomma;). Skal være festet i Dock
Lenke til kommentar

Nå må du differensiere hva du sier.

I mitt tilfelle (type installasjon) ingen bot.

Du kanl ikke bøtelegges når det er fullt ut integrert i bilsystemet med all kontroll i bilens display og rattet og handsfree audio via bilens lydanlegg.

Å ha en fullt ut remote kontrollert telefon da i dock er uten mening , den kan like gjerne ligge i bagasjerommet eller hanskerommet utenfor rekkevidde.

Andrehurst!

Jeg kan egentlig ikke anbefale noe spesielt frittstående anlegg - dette da min2012 bil ble levert med ferdig bt audiosystem integrert , så det var bare å kople til (parre) bilen med Samsung Galaxy.

Var mest for å kaste ut et forslag med en annen vinkling , som er en etter min mening bedre integrasjon av musikkspiller/telefon i en bil.

En bilstereo/raidio spesialist vil vel kunne komme med anbefalinger og hva som er innenfor lovverket idag som "Christoffero89" nevner.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andrehurst!

Jeg kan egentlig ikke anbefale noe spesielt frittstående anlegg - dette da min2012 bil ble levert med ferdig bt audiosystem integrert , så det var bare å kople til (parre) bilen med Samsung Galaxy.

Var mest for å kaste ut et forslag med en annen vinkling , som er en etter min mening bedre integrasjon av musikkspiller/telefon i en bil.

En bilstereo/raidio spesialist vil vel kunne komme med anbefalinger og hva som er innenfor lovverket idag som "Christoffero89" nevner.

Takk for godt svar. Da skal jeg dra til en bilforhandler og forhøre meg litt rundt om bilradio med integrert bluetooth/enhetstilkobling i løpet av nærmeste fremtid. Men nå er det bare en ting som står i hodet på meg, og det er eksamen. Takk for all hjelp så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...